زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

قلعه‌نویی کنار مخالفانش ایستاد!

سرمربی ذوب آهن در ماه های گذشته نگرش خود را در مواجهه با مسائل مختلف تغییر داده که این موضوع مثبت تلقی می شود.

سرای نور؛امیر قلعه نویی به واسطه سال ها حضور در فوتبال به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر با برخی افراد اختلاف هایی پیدا کرده است؛ او در همه این سالها در هر تیمی بوده توانسته موفقیتهایی به دست آورد اما برخی روابطش با اهالی فوتبال تیره و تار شده بود.

با این حال قلعه نویی در ماه های اخیر در رفتار و نگرش خود به مسائل مختلف تغییرات بزرگی ایجاد کرده که اتفاق خوبی برای او محسوب می شود.

سرمربی کنونی ذوب آهن بعد از پست های اجتماعی که در صفحه شخصی اش منتشر کرد و با استقبال عموم جامعه در موارد مختلف روبه رو شد، در مصاحبه ای اعلام کرده بود که دوست دارد حرف مردم را بزند و این صحبت ها خیلی به دل هوادارانش نشست.

اتفاق مهم تر اما در هفته گذشته رخ داد؛ جایی که قبل از بازی ذوب آهن و استقلال قلعه نویی راضی به آشتی با مهدی رحمتی شد. سرمربی سابق و کاپیتان کنونی استقلال که در چند سال گذشته مصاحبه های تندی علیه یکدیگر انجام دادند و حتی کار به شکایت هم کشید، با وساطت برخی دوستان مشترک قبل از بازی ذوب آهن و استقلال همدیگر را در آغوش گرفتند. رحمتی قبل از شروع بازی با دسته گلی نسبتا بزرگ به سمت قلعه نویی رفت و سرمربی ذوب آهن هم بالاخره راضی به کنار گذاشتن کدورت ها شده بود، او را پذیرفت تا یک آشتی کنان بزرگ رخ بدهد.

یکی دیگر از افرادی که مورد حملات امیر قلعه نویی در یکی، دو سال گذشته قرار گرفته بود، عادل فردوسی پور بود، اما سرمربی ذوب آهن شب گذشته به عنوان مربی ماه لیگ برتر در برنامه نود انتخاب شد و حتی گفت و گویی نیز با دوربین این برنامه انجام داد تا مشخص شود کدورت ها در این مورد هم از بین رفته است. در شکل گیری روابط جدید میان قلعه نویی و فردوسی پور نیز برخی دوستان مشترک نقش زیادی داشتند.

به نظر می رسد امیر قلعه نویی تغییر نگرش مثبتی در روابط خود با افراد و اهالی فوتبال به وجود آورده است. او که حالا اگر نگوییم بزرگ ترین که یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است، احتمالا با این تغییرات رفتاری آینده ای پرفروغ در انتظارش خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو