زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

موسوی: دربی تبریز هیجان انگیز است

مدافع گسترش فولاد با ابراز خوشحالی از برگزاری دربی تبریز در این شهر از هیجان زدگی خود برای حضور مقابل تماشاگران مشتاق صحبت کرد.

سرای نور؛سرانجام بعد از کش و قوس های فراوان سازمان لیگ تصمیم گرفت با تعویق در اجرای حکم محرومیت تراکتورسازی از بازی در شهر بی طرف جدال حساس تیم های همشهری در دربی تبریز را در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار کند.

احمد موسوی مدافع گسترش فولاد در همین ارتباط گفت:«خوشحالم این بازی در تبریز برگزار می شود. اولین باری است که دربی تبریز را تجربه می کنم و امیدوارم که بازی خوبی از آب دربیاید. ما دوست داریم تماشاگران پرشوری برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند و بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم. خیلی برای این بازی هیجان دارم، چون حضور در آن حس فوق العاده ای دارد».

او ادامه داد:« اگر بازی با سیاه‌جامگان بیرون از خانه بود خیلی بهتر بود، چون آنها در زمین خودشان می‌آمدند جلو و حمله می‌کردند و تاکتیک ما هم طوری بود که از ضدحملات استفاده کنیم. آنها بسته بازی می‌کردند و روز خوبمان نبود که بتوانیم موقعیت آنچنانی ایجاد کنیم و بازی را به سود خود پایان دهیم. به نظرم بازی خوبی نبود آن هم به این دلیل که سیاه‌جامگان خیلی بسته بازی کرد».

مدافع گسترش فولاد در ادامه تصریح کرد: «برحسب پستی که بازی می کنم بیشتر پاس گل داده‌ام تا در جریان بازی به تیم کمک ‌کنم کمااینکه هر بازیکنی در زمین هم می‌تواند هم در حمله حضور داشته باشد هم در دفاع و فرقی نمی‌کنند؛ همه با هدف نتیجه‌گیری تیم به میدان می‌روند».

موسوی در ادامه به درخشش شاگردان قدیمی آقافیروز با این مربی در گسترش فولاد گفت: «مطمئنا شناخت من ، مسیح زاهدی و اسماعیل فرهادی از یکدیگر همچنین از تفکرات فنی آقای کریمی تاثیراتش را در تیم نشان داده است. سعی می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم که در این راه انگیزه های شخصی هم در ساخت موقعیت برای یکدیگر و ارائه بهترین نمایش تاثیر زیادی دارد».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو