زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

هاینکس: رئال می‌تواند PSG را شکست دهد

یوپ هاینکس، سرمربی فعلی بایرن و سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که سپیدپوشان می‌توانند پاری سن ژرمن را در چمپیونزلیگ حذف کنند.

سرای نور؛رئال فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در لالیگا، ۱۹ امتیاز با صدرنشین فاصله دارد و در کوپا دل ری نیز از رقابت ها کنار رفته است. حال هاینکس که با رئال موفق به کسب قهرمانی چمپیونزلیگ شده مدعی شد که سپیدپوشان می‌توانند در چمپیونزلیگ و در تقابل با پاری سن ژرمن، این تیم آماده و قدرتمند را شکست دهند.

او گفت:” رئال دوره ی خوبی را پشت سر نمی‌گذارد که به نظر من طبیعی است. وقتی دو بار پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ شده اید و قهرمان اسپانیا هم هستید، چنین شرایطی طبیعی است. به علاوه رئال سه بازیکن بزرگ یعنی موراتا، خامس و په په را در تابستان از دست داد، شاید برای اینکه حقوقشان به تیم فشار می‌آورد. آنها بازیکن بزرگی نخریدند و تمرکزشان را بر روی جذب بازیکنان جوان گذاشتند.

در یک تیم واقعا به ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه نیاز هست. با این حال نباید هیچگاه رئال را در چمپیونزلیگ نادیده گرفت. آنها تجربه خیلی بیشتری نسبت به پاری سن ژرمن دارند، خیلی بیشتر. به نظرم رئال می‌تواند پی اس جی را شکست دهد.

آنها تیم خوبی برای بازی کردن در چمپیونزلیگ دارند. وقتی ما سال ۱۹۹۸ قهرمان چمپیونزلیگ شدیم، در لیگ چهارم شدیم. با تجربه شخصی ام می‌گویم که رئال هیچگاه نباید دست کم گرفته شود.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو