زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

سروش مثل شجاعیان و علیپور؛ بدون یک فرصت!

آخرین حضور سروش رفیعی در تیم ملی را کمتر کسی به یاد می آورد اما اخبار درخشش او در تراکتورسازی، پرسپولیس و الخور، پای ثابت اخبار هفتگی فوتبال بوده است.

سرای نور؛البته که گزینش لیست بازیکنان تیم ملی برعهده سرمربی است و اوست که در پایان پاسخگوی انتخاب هایش خواهد بود؛ اما آیا واقعا حق امثال سروش رفیعی و علی علیپور نیست که فرصتی برای اثبات توانایی هایشان در قالب یک ملی پوش داشته باشند؟!

علیپور که آقای گلِ سر به زیر لیگ هفدهم است و تمام خصوصیات یک مهاجم گلزن را دارد و سروش رفیعی هم یکی از بهترین هافبک های فعلی ایرانی به شمار می رود. کسی که اگر در هر یک از تیم های لیگ برتری باشد، مهره ای تاثیرگذار و البته فیکس خواهد بود.

 

عملکرد او در تراکتورسازی و پرسپولیس نیز گواه این ادعاست. او در نیم فصل لیگ شانزدهم یکی از تاثیرگذارترین مهره های امیر قلعه نوئی به شمار می رفت و در زمان حضورش، تراکتور مدعی قهرمانی بود اما پس از پیوستن به پرسپولیس، تراکتور نیز به تدریج افت کرد و در نهایت هم سوم شد. رفیعی در پرسپولیس هم درخشش زیادی داشت و در بازی مستقیم با تراکتورسازی، ارزش هایش را نمایان کرد اما حتی پس از قهرمانی با پرسپولیس هم به تیم ملی دعوت نشد.

 

حالا رفیعی در قطر بازی می کند و شاید تنها لژیونری باشد که تاکنون به تیم ملی دعوت نمی شود ، آن هم در شرایطی که لیست تیم ملی نام های عجیب و غریبی داشته و چرا نباید یک فرصت به سروش رفیعی، داریوش شجاعیان و  علی علیپور و… داده شود؟

 

سروش حالا در الخور، کیفیت بازیش را ارتقا داده و دوندگی بیشتری هم دارد. شجاعیان و علیپور هم که آمارشان در استقلال و پرسپولیس گویای همه چیز است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو