زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

اولین گل سپاهانِ ابراهیم‌زاده را چه کسی می‌زند؟!

سپاهانی ها در دیدار با پرسپولیس موفق به گلزنی نشدند و حالا امیدوارند اولین گل با منصور ابراهیم زاده را به تیم نفت تهران بزنند.

سرای نور؛طلایی پوشان اصفهان در کنار عملکرد ضعیف خط دفاعی، خط حمله ضعیفی نیز داشته اند و با ۲۱ گل، تنها از شش تیم لیگ هفدهم بهتر عمل کرده اند. آن ها تا پیش از بازی با پرسپولیس، میانگین ۱ گل در هر بازی را داشتند اما عدم گلزنی در این بازی، سبب کاهش میانگین گل زده این تیم شد.

 

حال آن ها در بازی با نفت، به دنبال اولین گل زده با سرمربی جدیدشان هستند. برای رسیدن به این هدف، ساسان انصاری و مروان حسین گزینه های اصلی خواهند بود. بازیکنانی که این فصل در پست مهاجم برای زردها به میدان رفته اند و انصاری، بیش از بقیه موفق بوده است.

 

البته مهدی شریفی نیز می توانست گزینه سپاهانی ها باشد اما او دیدار با نفت را به دلیل محرومیت از دست داده است.

 

انصاری تا اینجای فصل ۷ گل به ثمر رسانده و تقریبا امیدی به آقای گلی ندارد اما می تواند حداقل تعداد گل هایش را دو رقمی کند تا حتی از مرز ۱۲-۱۳ گل هم بگذرد. مروان حسین نیز تنها ۲ گل زده و برای اثبات توانایی هایش، ملزم به گلزنی در باقی دیدارها است.

 

البته بهترین گلزن سپاهان، جلال الدین محمدی است که چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و شاید تا نوروز هم مصدوم باشد. همچنین لازم به ذکر است دیدار تیم های نفت و سپاهان، روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو