زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

کونته: بازیکنان تکلیف آینده ام را مشخص نمی‌کنند

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از دومین شکست در 6 روز اخیر، این موضوع که بازیکنان، سرنوشت او در چلسی را تعیین می‌کنند را تکذیب کرد.

سرای نور؛برخی روزنامه های انگلیسی از احتمال اخراج کونته پس از شکست ۳-۰ مقابل بورنموث خبر دادند و حالا با شکست ۴-۱ مقابل واتفورد، این احتمال بیش از پیش شد. شکست سنگین در ویکاریج رود، فشارها بر کونته را بیش از پیش می‌کند، هر چند که ادن هازارد یک گل عالی پیش از طوفان واتفورد به ثمر رساند. با این وجود، کونته این موضوع که بازیکنان آینده او را تعیین می‌کنند را به کلی رد کرد.

او گفت:” برای من خیلی دشوار است که افکارم را منتقل کنم. امیدوارم امشب شما من را درک کنید، من نگران کارم نیستم. هر روز کار می‌کنم و صد در صد تلاشم را انجام می‌دهم. من نگران نیستم. هر روز در هر کنفرانس خبری از من در این رابطه سوال می‌شود؛ ولی اینطور نیست. فردا روز دیگری است، روح من آرام است و بدون هیچ مشکلی شب ها می‌خوابم. سعی می‌کنم هر کاری از دستم بر می‌آید انجام دهم.

آیا باشگاه در صورتی که بازیکنان از یک مربی حمایت نکنند او را اخراج خواهد کرد؟ فکر می‌کنم تنها و تنها و تنها در انگلیس برخی اینطور فکر می‌کنند. شما فکر می‌کنید بازیکنان چنین قدرتی دارند؟ بله؟ این اشتباه است. ولی تکرار می‌کنم. در زندگی ام وقتی فوتبالیست بودم، وقتی کاپیتان یوونتوس بودم، هیچگاه راجع به مربی با باشگاه صحبت نکردم و اگر باشگاه سعی داشت سوالی از من بپرسد، مشکلی وجود نداشت.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو