زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ -

پورعلی گنجی: برای حضور در الکلاسیکو آماده ام

مدافع ملی پوش ایران در خصوص شرایط تیم السد قطر اظهار نظر کرد.

سرای نور؛مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم السد قطر گفت و گویی اختصاصی با سایت لیگ ستارگان قطر انجام داده که به شرح زیر است:

 

* تجربه ۲ سال حضور در السد چطور بوده است؟

تجربه خوبی برای من بود. خوشحالم که در تیم بزرگی مثل السد حضور دارم و در این مدت ۳ جام با این تیم کسب کرده ام. امیدوارم در ادامه هم جام های دیگری با این تیم به دست آورم. قبل از اینکه به السد بیایم، در تیانجین چین بازی می کردم. در آن زمان حسین عموته مربی السد بود و بازی مرا با تیم ملی ایران در مقابل ترکمنستان دیده بود. من در آن بازی یک گل زدم. وقتی به السد آمدم فریرا مربی بود. او تجربه زیادی دارد و سرمربی بزرگی است. پیشرفتی که من در السد داشته ام زیر نظر فریرا بوده و هنوز هم فکر می کنم در مسیر پیشرفت هستم.

 

*روند السد در این فصل چطور بوده؟

ما بازی به بازی بهتر می شویم. اوایل فصل مشکلاتی داشتیم و بازیکنان زیاد مصدوم می شدند اما در ادامه این مسائل برطرف شد و هنوز به دنبال الدحیل صدرنشین هستیم.

 

* با ۱۶ گل بهترین خط دفاع لیگ را دارید. نظرت در این باره چیست؟

این دستاوردی برای کل تیم است و چنین رکوردی حاصل عملکرد همه بازیکنان است. ما در همه بازی های لیگ با قدرت ظاهر می شویم و هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم.

 

* بازی پیش روی شما مقابل الریان که مشهور به الکلاسیکوی قطر است را چطور می بینی؟

السد و الریان هردو از قدرتمندترین تیم های لیگ هستند و هواداران زیادی دارند. امیدوارم همه از این بازی لذت ببرند. الکلاسیکو در قطر همیشه با شور خاصی برگزار می شود و من هم پیش بینی یک بازی سخت را می کنم. البته کاملا برای این دیدار آماده ایم و مثل یک فینال به آن نگاه می کنیم. ما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و آماده برد مقابل الریان هستیم.

 

* پیش بینی ات از نتیجه الکلاسیکو چیست؟

تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، برنده خواهد شد. ما برای جبران شکست دور رفت، با قدرت وارد این بازی می شویم. هرچند در آن زمان چند بازیکن کلیدی السد مصدوم بودند.

 

* سبک بازی کدام بازیکن الریان را دوست داری؟

به تمام بازیکنان الریان که مثل هم تیمی های من در سطح بالایی هستند، احترام می گذارم. هر دو تیم ستارگانی با کیفیت دارند و البته از سرمربیان بزرگی نیز بهره می برند.

 

* پیام تو به هواداران السد چیست؟

امیدوارم برای حمایت از ما با قدرت به ورزشگاه بیایند و به آنها می گویم که هرچه در توان داریم به کار می گیریم تا آنها را خوشحال کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو