زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

ثاقبی کارگردان فیلم بازگشت پیکان به پیروزی

بازیکن ریز نقش و تکنیکی که در نیم فصل دوم به جمع شاگردان جلالی ملحق شد ، یکی از ستاره های پیکان در بازی امروز بوده است .

سرای نور؛

شاهین ثاقبی ؛ هافبک بازیساز و خلاق کنونی تیم پیکان نیم فصل اول را در سپاهان اصفهان ، ناموفق گذراند . این بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل به پیکان پیوست و شاگرد مجید جلالی شد تا جای خالی بختیار رحمانی را پر کند .

در چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم این بازیکن توقعات مجید جلالی را بر آورده نکرد . اما در بازی امروز تیمش مقابل سیاه جامگان ستاره تیمش بود و یکی از عوامل موثر در ثبت اولین برد پیکان پس از ده هفته ناکامی لقب گرفت.

مجید جلالی در بازی امروز ، ثاقبی را در پست هافبک بازیساز و پشت مهاجمان خود قرار داد و به بهترین نحو از این تصمیم خود جواب گرفت . هافبک پیکان در این بازی اکثر حملات تیمش را طرح ریزی کرد و در پنالتی به دست آمده برای پیکان ، تاثیر مستقیم داشت . اما این پایان کار ثاقبی نبود و این بازیکن در نیمه دوم با حرکت تکنیکی و پاس عالی خود ؛ مهاجم تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد و گل دوم پیکان به دست آمد تا با اثر گذاری بر هر دو گل تیم تهرانی علاوه بر ثبت اولین برد نیم فصل دوم برای این تیم ؛ نشان دهد در ترکیب پیکان جا افتاده و به دنبال درخشش و بازگشت به تیم ملی است .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو