زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

هومن افاضلی و تیمش نمی بازند!

سرمربی جدید نفتی ها پس از 6 دیدار که روی نیمکت این تیم نشسته است هنوز طعم باخت را نچشیده است. او و نفتی ها در این 6 بازی موفق شدند به 10 امتیاز دست پیدا کنند.

سرای نور؛

نفتی های تهران پس از آزمون و خطاهای متفاوتی که در لیگ هفدهم داشتند در نهایت به هومن افاضلی رسیدند و اتفاقا تاکنون موفق شدند امتیازات خوبی با این مربی جمع آوری کنند.

افاضلی که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد در بازی امروز برابر سپاهان در اصفهان به تساوی رسید و توانست یک امتیاز ارزشمند از نقش جهان به حساب خود واریز کند. آنها در شش دیدار اخیر موفق شدند به چهار تساوی برابر تیم های پرسپولیس، گسترش فولاد، پیکان و سپاهان دست پیدا کنند و برابر دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان نیز با پیروزی به کار خود پایان دهند. بردهایی که هر دوی آنها در خانه این تیم به دست آمد.

نکته جالب در این باره اینکه نفتی ها در حالی از  ۶ بازی اخیر در حضور افاضلی موفق به کسب ۱۰ امتیاز شدند که در دیدارهای دور رفت و از ۶ دیدار مشابه، تنها ۵ امتیاز به دست آورده بودند و بدین ترتیب با مقایسه این تیم و نتایجش در دیدارهای رفت و برگشت می توان به پیشرفت نفتی ها در کسب نتیجه اشاره کرد. پیشرفتی که در دوران حضور افاضلی روی نیمکت این تیم به دست آمد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو