زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

مالک باشگاه سیاه جامگان می گوید تاکنون چیزی درباره استعفای عنایتی نشنیده است و بنابراین در این باره نمی تواند نظر بدهد.

مالک باشگاه سیاه جامگان می گوید تاکنون چیزی درباره استعفای عنایتی نشنیده است و بنابراین در این باره نمی تواند نظر بدهد.

سرای نور؛

محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان پس از دیدار این تیم و شکست مقابل پیکان، درباره استعفای رضا عنایتی از سرمربیگری این تیم گفت: من هنوز آقای عنایتی را ندیدم و نفهمیدم استعفا داده اند یا خیر. من چون چیزی در این باره به طور رسمی نشنیده ام، نمی توانم اظهارنظر کنم. ابتدا باید ببینم ایشان چه گفتند.

او ادامه داد: به هرحال باید با ایشان بنشینیم و صحبت کنیم. ما فرصت هایی داریم که نباید از دست برود. در صورتی که ایشان باشند یا نباشند ما باید در دیدار های پیش رو نتیجه بگیریم. البته تیم ما خوب بازی می کند و در دیدار امروز هم دیدید که ما مستحق رسیدن به شکست نبودیم. در ابتدا یک پنالتی بیهوده به آنها دادیم و گل دوم را هم خودمان تقدیم حریف کردیم. آنها موقعیت چندانی نداشتند؛ اما موقعیت های خوبی از دست دادیم.

مالک سیاه جامگان درباره حرف و حدیث های احتمالی در رختکن این تیم پس از شکست گفت: چیز خاصی نشد. من به چیدمان تیم انتقاد داشتم و آن را به کادر فنی اطلاع دادم، البته چون فشار زیادی روی من بودم از تیم انتقاد کردم. البته ذکر این نکته هم ضروری است که در مسائل فنی من نباید چیزی بگویم و به همین دلیل از آقای عنایتی عذرخواهی کردم. هرچند در صحبت دو نفره انتقاد خود را بیان کردم؛ اما باز هم از ایشان معذرت خواهی کردم و او نیز می دانست که شرایط سختی وجود دارد و فشار زیادی روی من است.

او درباره ادامه کار این تیم در لیگ برتر گفت: چه با آقای عنایتی و چه بدون آقای عنایتی باید با چنگ و دندان در ادامه بازی های تیم به موفقیت برسیم تا بتوانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم. بازی امروز را هم دیدید، بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند؛ اما توپ های مان درون دروازه نرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو