زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

عنایتی: بهتر است استعفای من پذیرفته شود

سرمربی سیاه جامگان می گوید اینجا اعلام می کنم که از سمت خودم استعفا می دهم، شاید نبود من کمک بیشتری به مجموعه سیاه جامگان کند و سعی کردم که تغییر و تحول ایجاد کنم.

سرای نور؛

رضا عنایتی پس از دیدار تیم های سیاه جامگان و پیکان در نشست مطبوعاتی گفت: درباره بازی هرچه فکر می کنم چه چیزی بگویم، نمی دانم چه باید گفت. جریان بازی طوری پیش رفت که ما از ۸، ۹ موقعیتمان نتوانستیم استفاده کنیم و یک پنالتی و یک گل اشتباه خوردیم. همه دیدید که بازی در تمام دقایق یک طرفه کاملا به سود ما بود. بازی فوق العاده ای را بچه های ما داشتند؛ ولی وقتی توپ وارد دروازه نشود دیگر فایده ای ندارد، چون ما خیلی تلاش کردیم و حتی گل مساوی یا برد را هم زدیم که خیلی راحت از کنار موقعیت هایمان گذشتیم و بازی را واگذار کردیم. به پیکانی ها تبریک می گویم و تلاش می کنیم که در آینده این روند تغییر کند.

او درباره ریسک پذیرفتن مربیگری این تیم گفت: این سوال را مدیریت باید پاسخ دهد. به هر حال انتخاب سیاه جامگان یک ریسک بزرگی بود  شما می توانید در نیم فصل اول بهتر نتیجه بگیرید و شراط را تغییر دهید اما در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن فوق العاده سخت می شود و همه تیم ها با شناخت صددرصدی مقابل هم قرار می گیرند و امتیاز گرفتن واقعا خیلی سخت است. پیش خودم گفتم این ریسک را می کنم و هدایت را برعهده می گیرم، چون اگر بازی های ما را نگاه کرده باشید، خواهید دید که ما در هر بازی چیزی حدود ۶، ۷ موقعیت داریم؛ اما این اتفاق نمی دانم چه هست که توپ هایمان داخل گل نمی رود.

عنایتی درباره ادامه همکاری خود گفت: از مردم،‌ مسئولین و مدیریت باشگاه تشکر می کنم که من را حمایت کردند و اینجا اعلام می کنم که از سمت خودم استعفا می دهم، شاید نبود من کمک بیشتری به مجموعه سیاه جامگان کند و سعی کردم که تغییر  و تحول ایجاد کنم و تا حدودی هم موفق شدم؛ اما اینکه چرا موقعیت ها گل نمی شود شاید برگردد به اینکه من بدشانس هستم. جایم را به کسی می دهم که می تواند به این تیم کمک کند هنوز فرصت هست و این تیم فوق العاده پتانسیل خوبی برای بقا دارد و شاید شوک نبودن من کمک کند تا تیم در شرایط خوبی قرار گیرد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد ضمن آنکه از همه هواداران مشهدی بابت حمایتشان از من و تیم تشکر می کنم و دست تک تک این عزیران را می فشارم. عذرخواهی می کنم اگر به کسی پرخاشگری کردم و امیدوارم در ادامه راه سیاه جامگان بتواند در لیگ بماند.

سرمربی سیاه جامگان درباره فشار روی کادر مربیگری این تیم گفت: اصلا و ابدا هیچ اتفاقی یا فشاری روی من نبوده و در این مدتی که با سیاه جامگان بودم سعی کردم تیم را به خوبی تحویل دهیم و ما از نظر فوتبالی بازی خوبی را به نمایش می گذاریم؛ اما اینکه چرا هر بازی با وجود موقعیت صددرصدی نمی توانیم به گل برسیم به خودم خیلی فشار می آید. شاید یک شوک باعث شود تیم به روال خودش بازگردد و در مسیر موفقیت قرار گیرد.
وی در پایان درباره احتمال پذیرفتن استعفای خود گفت: آن را باید از خودشان بپرسید و تصمیمی بود که خودم گرفتم و فکر می کنم در این لحظه باید این اتفاق بیفتد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو