زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

جلالی: ذهن بازیکنان درگیر نتیجه گیری بود

سرمربی پیکانی ها می گوید ذهن بچه های ما خیلی درگیر نتیجه گیری بود و علیرغم آنکه بازی خوبی داشتیم، اما نمی توانستیم برنده باشیم.

سرای نور؛

مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار تیم های پیکان و سیاه جامگان در نشست مطبوعاتی گفت: همیشه وقتی می خواهید از یک شرایط سخت انتقال پیدا کنید اینطور می شود که شما باید یک بازی خیلی سخت را پشت سر بگذاریم، علیرغم اینکه شما می توانید در آن بازی همه جوره سرتر باشید یعنی ما ۲ – صفر هستیم، داریم راحت بازیمان را انجام می دهیم و بیهوده ده نفره می شویم و بیهوده تر یک پنالتی به حریف تقدیم می کنیم. این بازی واقعا یک چیزی حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در شرایط سخت برای ما انجام شد.

او ادامه داد: تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام وجودش تلاش کرد و زحمت کشید و فشار آورد تا بتواند نتیجه بازی را از آن خود کند، اما به نظرم برای اینکه بتوانیم از مرحله عبور کنیم بچه ها به اندازه کافی انرژی گذشتند و خدا را شکر این شرایط سخت را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

او درباره اخراج بازیکن پیکان از بازی گفت: من در رختکن فیلمش را نگاه کردم، بازیکن ما پایش را می گذارد؛ اما به نظرم غیرعمدی است با وجود آنکه معتقدم داوری قضاوت بدی امروز نداشت اگرچه می توانست بازیکن ما را اخراج نکند، ولی خب در کل داوری خوب بود.

جلالی در ادامه گفت: ذهن بچه های ما خیلی درگیر نتیجه گیری بود و علیرغم آنکه بازی خوبی داشتیم، اما نمی توانستیم برنده باشیم. شاید بعد از هفته هاست که در جریان بازی گل زدیم و احتمالا مشکلاتی بوده که ما سعی کردیم در این هفته آنها را برطرف کنیم و تلاش کردیم ذهن بچه ها را از نتیجه گیری خارج کنم و خوب و با اراده این بازی را انجام دادند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو