زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

شکایت تاج به اینفانتینو از تصمیمات AFC

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به سوئیس رفته و درباره مشکلات میزبانی تیم های ایرانی با مسئولان فیفا گفتگو می کند.

سرای نور؛

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به کشور سوئیس سفر کرده است تا به جیانی اینفانتینو و مسئولان فیفا درباره مشکلات برگزاری بازی های تیم های ایرانی مقابل عربستانی ها شکایت کند.

 

مشکلات دیپلماتیک ایران و عربستان از سال ۲۰۱۶ کلید خورد و از آن زمان به بعد تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف برگزار می شود. فصل گذشته بازی های این تیم ها در کشور عمان انجام شد.

 

اما در فصل جاری عربستانی ها کشورهای امارات و کویت را برای میزبانی انتخاب کردند و پس از اینکه تیم های ایرانی درخواست میزبانی از عربستانی ها در کشور قطر را به AFC ارسال کردند، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دیگری گرفت و به آنها دستور داد در عمان از سعودی ها میزبانی کنند.

 

حالا رسانه های عربی گزارش داده اند که پس از اینکه AFC با خواسته ایرانی ها موافقت نکرد، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به سوئیس رفته تا در مقر فیفا با جیانی اینفانتینو دیدار کند. تاج می خواهد مستقیما از این نهاد درخواست کند تا با دخالت خود در این پرونده، مجوز میزبانی ایرانی ها در قطر را صادر کند.

 

در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا تیم های تراکتورسازی و استقلال ایران به ترتیب باید به مصاف الاهلی و الهلال عربستان بروند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو