زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ -

تارتار: تلاش مدیریت برای رفع مشکلات ادامه دارد

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید پنالتی‌زن اول تیمم محمد نوری بود، اما بعد از خروجش از زمین روح‌الله سیف‌اللهی مسوولیت زدن ضربه را بر عهده گرفت و خوشبختانه موفق بود.

سرای نور؛

مهدی تارتار بعد از پیروزی تیمش برابر پدیده در مشهد، در نشست خبری گفت: با توجه به اینکه زمین ورزشگاه ثامن شرایط خاص داشت ترکیب را جوری انتخاب کردیم تا در این زمین جواب دهند که خدا را شکر جواب داد. بهتر است بازی تیم های مشهدی را در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کنند نه اینکه کیفیت زمین ثامن خیلی پایین باشد اما بازی با این تیم ها می تواند در شرایط بهتری هم برگزار شود.

او ادامه داد: نیمه اول را به خوبی آغاز کردیم و در نهایت نیز توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز را به سود خود کنیم. در مجموع از بازیکنان و هواداران پارس ممنونم که خیلی زحمت کشیدند. بعد از ۷ بازی بردیم که این اتفاق خیلی خوبی بود.

سرمربی پارس جنوبی درباره داوری مسابقه گفت: بنیادی‌فر از داوران آینده‌دار ماست، در خصوص عملکردش در این دیدار هم باید ببینیم واقعا پنالتی‌ها صحیح بوده یا خیر.

تارتار در رابطه با مشکلات مالی تیمش گفت: به دنبال برگزاری اردوی خارجی در تعطیلات هستیم. همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند؛ اما مدیریت باشگاه تلاش می‌کند تا اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.

سرمربی پارس جنوبی درباره پنالتی زن این تیم گفت: پنالتی‌زن اول تیمم محمد نوری بود، اما در این دیدار با توجه به حضور او در میدان ترجیح دادیم روح الله سیف اللهی این ضربه پنالتی را بزند که خوشبختانه تبدیل به گل شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو