زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

واکنش باشگاه استقلال به شکایت‌های جدید

توفیقی نسبت به اتفاقات هفته گذشته و برخی شکایت های جدید از این تیم واکنش نشان داد.

سرای نور؛سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به حواشی رخ داده پیرامون این باشگاه درباره شکایت های جدید خارجی، با انتشار متنی واکنش نشان داد. توفیقی در این باره نوشت:

 

“در آستانه اعزام تیم به مسابقات آسیایی، متاسفانه کماکان شاهد حاشیه سازی و نامه نگاری دلالهای فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.در اینکه مطالبات گذشته باید پرداخت شود، جای هـیچ بحثی وجود ندارد اما امکان پرداخت کلیه بدهیهای گذشته بصورت یکجا وجود ندارد.
متاسفانه دلالهایی که بدنبال کسب منافع شخصی هستند با ابزار قرار دادن بازیکنان و مربیان سابق و نامه نگاری با مراجع خارج از کشور – فشار بی سابقه ای به باشگاه وارد نموده اند. رد پای برخی از دلال های مذکور در پرونده بازیکنان خارجی شاکی در فیفا کاملا قابل مشاهده است .
قابل توجه هـواداران عزیز ، ظرف چهارماه گذشته بیش از ٦ میلیارد تومان بدهی داخلی پرداخت کرده ایم. با یک حساب سرانگشتی هزینه های عمرانی و توسعه ای باشگاه صرف بدهیهای گذشته می شود و البته دلالهای فرصت طلب در حال کسب رزق حلال
ظرف چندین ماه گذشته و بواسطه یک دلال که روابط مالی و … با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارد و از این منظر درآمدهای بسیاری بدون پرداخت حقوق دولتی از جمله مالیات و … کسب کرده است – شکایات متعددی برعلیه باشگاههای ایرانی در مراجع خارج از کشور مطرح شده است که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بشدت باشگاهها را با مشکل مواجه کرده است.در این شرایط متاسفانه برخی از کسانی که مهمترین دلیل حضور و بروزشان در اجتماع ، بازی فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال بوده است، در دام دلالهای فوتبال افتاده و شکایاتی را در مراجع خارج از کشور مطرح نمودند که اگر مصلحت اندیشی نبود و متن شکایاتشان را منتشر می کردیم – حتمن تعجب همه هـواداران و هر انسان آزاده ای را به هـمراه خواهد داشت. این پاسخ محبت هواداران واقعی فوتبال که در سرما و گرما و با داشتن هزاران مشکل اقتصادی و اجتماعی، به عشق فوتبال و بازیکنانش ، همه سختی ها را به جان میخرند – نیست و نخواهد بود.
از بازیکنان و مربیان سابق باشگاه بزرگ استقلال می خواهـیم که حساب خود را از دلالان مذکور جدا کنند و افتخاراتی را که آفریده اند با زیاده خواهـی دلالان که نه باشگاه برایشان مهم است و نه بازیکن و نه مربی – خدشه دار نکنند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو