زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

پیش بازی ساوتهمپتون – لیورپول

دو تیم ساوتهمپتون و لیورپول، امروز دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.

سرای نور؛شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با ۵۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و هدفشان این است که بین چهار تیم برتر باقی بمانند. آنها رقبای قدرتمند و سرسختی مثل تاتنهام و آرسنال را در پشت سر خود می‌بینند که تاتنهام با پیروزی مقابل آرسنال در دیدار دیروز، توانست اختلاف امتیازی مناسب با توپ‌چی ها ایجاد کند و حالا رقیبی خطرناک برای لیورپول محسوب می‌شود. شاگردان کلوپ در ۴ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست به ثبت رسانده اند و در فرم خوبی قرار دارند و حالا با آمادگی کامل پا به این دیدار می‌گذارند.

در آن سو ساوتهمپتون با کسب ۲۶ امتیاز ، در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها نیز در ۶ بازی اخیر خود بیشتر به تساوی دست پیدا کرده اند. در حقیقت، ۴ تساوی، ۱ پیروزی و ۱ شکست نتیجه تلاششان در این ۶ بازی بوده است. حال باید دید مقابل لیورپول، آنها چه عملکردی خواهند داشت.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای ساوتهمپتون، ۱ پیروزی برای لیورپول و ۲ تساوی به دست آمده که این موضوع نشان می‌دهد ساوتهمپتون چه رقیب قدرتمندی برای لیورپول است.کلاین و گومزغایبان قطعی لیورپول بری این دیدار هستند و ساوتهمپتون، چارلی آستین را در اختیار نخواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو