زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

پیش بازی نیوکاسل – منچستریونایتد

دو تیم نیوکاسل یونایتد و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه سنت جیمز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛شیاطین سرخ در تعقیب سیتی هستند و هر چند امید زیادی به قهرمانی ندارند ولی در تلاش هستند که اختلاف امتیاز را حفظ و کاهش دهند. سیتی شب گذشته موفق شد به کسب پیروزی ۵-۱ مقابل لسترسیتی شد و حالا اختلاف را به ۱۶ رسانده و یونایتد در صدد آن است که بار دیگر این اختلاف کاهش پیدا کرده و به ۱۳ امتیاز برسد. شاگردان مورینیو در ۶ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست به ثبت رسانده اند و در فرم خوبی قرار دارند. حال هواداران انتظار دارند در این بازی خارج از خانه، ۳ امتیاز کسب شود.

در آن سو نیوکاسل یونایتد با ۲۵ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. آنها در ۶ بازی اخیر خود، ۴ تساوی، ۱ پیروزی و ۱ شکست به ثبت رسانده اند و همین فرم و نتایج اخیرشان مقابل یونایتد نشان می‌دهد که کلاغ ها می‌توانند مانع سختی مقابل یونایتد باشند. در حقیقت، در ۶ بازی اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای یونایتد و ۲ تساوی به دست آمده است.

 بایی، ابراهیموویچ، بلیند و فلینی به علت مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی نند و حضور مارکوس رشفورد هنوز مشخص نیست. برای نیوکاسل نیز خسوس گومز به صورت حتمی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند و حضور سلیمانی، الیوت و کلارک مشخص نیست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو