زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

رئال ۵-۲ سوسیداد: خط و نشان کریس برای PSG

رئال مادرید در دیداری از هفته بیست و سوم لالیگا، با نتیجه 5-2 سوسیداد را شکست داد و به رتبه سوم جدول لالیگا صعود کرد.

سرای نور؛شاگردان زین الدین زیدان که باید این هفته در دیداری حساس از لیگ قهرمانان اروپا، از پاری سن ژرمن پذیرایی کنند، امشب نمایش خوبی برابر حریف باسکی داشتند و در نهایت به یک پیروزی شیرین رسیدند.

 

رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه یک به گل رسیدند. حرکت خوب کریس رونالدو از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه سوسیداد، با ضربه سر بی نقص لوکاس واسکس، تبدیل به گل اول میزبان شد.

حملات رئال بعد از این گل هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که کریم بنزما در دقیقه ۷ اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه سوسیداد برخورد کرد.

برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و این تیم چند موقعیت خطرناک دیگر هم روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۲۷ به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال زمینی مارسلو در محوطه جریمه به کریس رونالدو رسید و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

زدن گل دوم هم از فشار حملات رئال کم نکرد و این تیم در دقیقه ۳۲ می توانست به گل سوم برسد اما باز هم کریم بنزما نتوانست از موقعیتش استفاده کند. یک دقیقه بعد نوبت رونالدو بود که صاحب موقعیت شود اما ضربه او هم به تیر دروازه سوسیداد برخورد کرد.

سرانجام در دقیقه ۳۴، تونی کروس توانست برای بار سوم دروازه میهمان را باز کند. این بار لوکاس واسکس از سمت راست پایه گذار گل بود و پاس او را تونی کروس با ضربه تماشایی، تبدیل به گل سوم رئال کرد.

اما این هم پایان کار نبود و رئال در دقیقه ۳۷ به گل چهارم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که کریس رونالدو ضربه کرنر لوکاس مودریچ را با یک ضربه سر عالی تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی این نیمه هم رئالی ها فشار زیادی روی دروازه سوسیداد وارد کردند اما نتوانستند بار دیگر به گل برسند و نیمه اول با برتری ۴-۰ شاگردان زیدان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد اما این سوسیداد بود که می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد ولی ضربه سر خوامه به تیر دروازه رئال برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و رئالی ها که نیازی به زدن گل نداشتند، با توجه به در پیش بودن دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن، برای ذخیره کردن انرژی فشار کمتری نسبت به نیمه اول روی دروازه حریف وارد می کردند.

در مقابل بازیکنان میهمان به دنبال جبران گل های خورده بودند و سرانجام در دقیقه ۷۴ توانستند اختلاف را به سه گل کاهش بدهند. روی پاس میکل اویارسابال به عمق دفاع رئال بود که جان بائوتیستا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه بی نقص، حساب کار را ۴-۱ کرد.

اما رئالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه ۸۰، توانستند به گل پنجم برسند. دفع ناقص دروازه سوسیداد روی شوت نه چندان محکم گرت بیل باعث شد تا رونالدو صاحب موقعیت شود و بعد از فریب دروازه بان، با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

علی رغم اینکه پیروزی رئال قطعی شده بود، بازیکنان سوسیداد دست از تلاش برنداشتند و در دقیقه ۸۳، بار دیگر به گل رسیدند. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه رئال، توپ با ضربه سر خوامه به ایارامندی رسید و او هم با ضربه والی، گل دوم سوسیداد را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی رئالی ها نمایش بهتری داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی در نهایت با همان نتیجه ۵-۲ به سود رئال به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو