زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

گواردیولا: آگوئرو و دی بروین استعدادهایی ویژه هستند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 5-1 تیمش مقابل لسترسیتی، ستاره های تیمش، سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین را مورد ستایش قرار داد.

سرای نور؛در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی ۱-۱ رسیدند؛ اما در نیمه دوم، آگوئرو ۴ گل زد تا سیتی به یک پیروزی پرگل برسد. دی بروین هم با دادن ۳ پاس گل، نمایش درخشانی داشت.

گواردیولا در پایان بازی در پاسخ به سوالی در مورد دی بروین، گفت:” او همه چیز دارد. او در هر دیدار پاس گل می دهد، شوت می زند، گل می زند. شیوه دویدن و مبارزه اش، او می تواند در کناره ها بازی کند، یا به عنوان هافبک دفاعی یا هافبک هجومی. در این فصل هیچ صحبتی در مورد نمایش او نمی توان کرد جز اینکه بسیار ویژه است.”

آگوئرو با ۴ گلی که امشب زد، تعداد گل هایش را به ۲۱ رساند و همراه با محمد صلاح، در رتبه دوم جدول گلزنان قرار گرفت؛ در حالی که هری کین با دو گل بیشتر، در حال حاضر بهترین گلزن لیگ برتر است.

گواردیولا این مهاجم آرژانتینی را یکی از اسطوره های باشگاه منچسترسیتی نامید و گفت:” او در محوطه جریمه یک استعداد ویژه است. او خیلی موثر است. گل های سوم و چهارم او فوق العاده بودند. ما به گل های او نیاز داریم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو