زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

سیتی ۵ – ۱ لستر؛ محصول مشترک دی بروین و آگوئرو

منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 1-5 لستر را مغلوب کند.

سرای نور؛ارسال ۳ پاس گل از دی بروین و ۴ گل از آگوئرو باعث شد تا سیتی با برتری مقابل لستر، یک گام دیگر به فتح لیگ برتر نزدیک شود.

تنها ۳ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که ارسال مواج دی بروین در دهانه دروازه به استرلینگ رسید و او با ضربه ای دقیق تیمش را با یک گل پیش انداخت.

در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و اگرچه توپ و میدان در اختیار سیتی بود، اما آنها توفیقی در خلق موقعیت نداشتند تا اینکه لستر در دقیقه ۲۵ به گل تساوی رسید.

واردی در میانه میدان توپربایی کرده و با استارتی زیبا به سمت دروازه سیتی تا در نهایت با یک ضربه زمینی و دقیق زننده گل تساوی بخش روباه ها لقب بگیرد.

در ادامه سیتی باز هم حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۳۳ دی بروین در آستانه گلزنی بود؛ اما ضربه او با عکس العمل اشمایکل همراه بود. در اواخر نیمه دوم دراگوویچ با قرار گرفتن مقابل ضربه استرلینگ دروازه تیمش را نجات داد تا ۴۵ دقیقه اول با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

اما سیتیزن ها با شروع نیمه دوم طوفانی به راه انداختند و در همان ابتدا به ۲ گل رسیدند. ابتدا در دقیقه ۴۸ و روی پاس دی بروین، آگوئرو در دهانه دروازه به زیبایی گل دوم را وارد دروازه لستر کرد.

اما در دقیقه ۵۳ و دوباره با ارسال دی بروین، آگوئرو این بار موفق شد با ضربه ای محکم گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی پاس استرلینگ، گوندوغان فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت؛ اما ضربه او راهی کرنر شد. اما حملات سیتی ادامه یافت و در دقیقه ۸۰ آگوئرو موفق شد با یک ضربه چیپ دیدنی گل چهارم سیتی را نیز به ثمر برساند.

اما در دقیقه ۹۰ آگوئرو این بار با ضربه ای غیرقابل مهار از پشت محوطه موفق به گلزنی شد تا با زدن ۴ گل، نقش مهمی در پیروزی ۱-۵ تیمش برابر لستر ایفا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو