زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

کفشگری: پاس گل کوچکترین دینم به دایی بود

هافبک دفاعی تازه وارد سایپا توانست در جدال مقابل ذوب آهن یکی از پاس‌های منجر به گل این تیم را ارسال کند و اکنون امیدوار است بتواند پاسخ اعتماد علی دایی را در ادامه مسابقات بدهد.

سرای نور؛مهرداد کفشگری که در نیم فصل به سایپا پیوست، در جدال مقابل ذوب آهن یکی از بازیکنان موفق تیمش بود و توانست سازنده یکی از گل‌های نارنجی‌پوشان نیز لقب گیرد. او در خصوص این دیدار به ایلنا گفت: بازی خیلی خوبی بود و ذوب‌آهن هم بعد از چندین برد پیاپی در لیگ برتر در اوج آمادگی و روحیه بالا قرار داشت و ما هم کاملا با هدف برد وارد زمین شدیم که دوباره در کورس کسب سهمیه قرار بگیریم و مزد برتری خودمان را بگیریم.

کفشگری با اشاره به پتانسیل و انگیزه تیمش برای برتری مقابل ذوب گفت: ما صد در صد برای برد وارد زمین شده بودیم ولی فکر چنین نتیجه پرگلی را نمی‌کردیم. ذوب‌آهن از بهترین و پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ است و نتیجه گرفتن مقابل این تیم کار هر تیمی نیست ولی ما هم سایپا هستیم و بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم که نتایج تیم این را به خوبی نشان می‌دهد.

هافبک تازه‌وارد سایپا که در اولین حضور ثابت خود در ترکیب اصلی توانست زمینه‌ساز یکی از گل‌های تیمش باشد، در این خصوص گفت: در دو بازی قبل نیمه دوم وارد زمین شدم و کم کم آمادگی جسمی خودم را دوباره پیدا کردم و خوشحالم آقای دایی به من اعتماد کرد و در ترکیب اصلی قرار گرفتم. از عملکرد خودم راضی هستم ولی در کل در سایپا نتیجه گرفتن تیم مهم‌تر از بازی کردن بازیکنان است و همه به فکر موفقیت تیم هستیم. این پاس گل هم مقابل اعتمادی که آقای دایی به من داشته ذره‌ای بوده و امیدوارم در ادامه مسابقات هم دینم را به ایشان ادا کنم.

کفشگری در خصوص شانس سایپا برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان گفت: این از شرایط لیگ امسال است و با توجه به وضعیتی که پرسپولیس ایجاد کرده است، نایب قهرمانی برای سایر تیم‌ها حکم قهرمانی را دارد و امیدوارم با نتایچ خوبی که می‌گیریم این عنوان به ما برسد. هنوز ۷ فینال دیگر در پیش داریم و باید از آنها سربلند خارج شویم تا با بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم.

هافبک سایپا در پایان درباره اعتراض ذوبی‌ها به عملکرد داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. هم پنالتی ما کاملا درست بود و هم صحنه‌ای که آنها اعتراض داشتند پنالتی است تصمیم داور درست بود و فکر می‌کنم خورشیدی قضاوت خوبی داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو