زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

اسپال ۰ – ۴ میلان؛ استمرار روزهای خوش با گتوزو

میلان موفق شد با 4 گل در خانه اسپال به برتری برسد.

سرای نور؛در ادامه روزهای شیرین روسونری تحت هدایت گتوزو، این تیم با درخشش کوترونه و دبل او، ۰-۴ اسپال را مغلوب کرد.

بازی با برتری میلان آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۲ و روی ارسال سوسو صاحب فرصت شد که ضربه سر رومانیولی توسط سنگربان اسپال مهار شده اما در ریباند کوترونه با جایگیری مناسب گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه اسپال برای زدن گل تساوی جلو کشید و در دقیقه ۹ نیز فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه گرازی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ باز هم اسپال روی ارسال ویویانی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر سالامون راهی به دروازه نیافت. در دقیقه ۳۵ و با ضربه والی بوناونتورا، میلان می توانست اختلاف را ۲ برابر کند اما مرت واکنش خوبی نشان داد.

در دقیقه ۴۱ ضربه دیدنی ویویانی از روی یک موقعیت ایستگاهی به دیرک دروازه میلان برخورد کرد تا نیمه اول با برتری ۰-۱ روسونری به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم میلان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و در ۲ صحنه توسط چالهان اوغلو و کسیه صاحب فرصت شد اما مدافعان اسپال دروازه را نجات دادند. در دقیقه ۶۲ این آنتوچی بود که می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۶۵ باز هم کروترونه موفق شد روی ریباند و بعد از برخورد ضربه خودش به دیرک دروازه گل دوم را نیز به ثمر برساند.

حملات روسونری ادامه یافت و در دقیقه ۷۵ این لوکاس بیلیا بود که با یک توپربایی حرفه ای و ضربه ای فنی زننده گل سوم میلان لقب گرفت.

اما میلان دست بردار نبود و در دقیقه ۹۰ به گل چهارم هم دست یافت. روی پاس مونتولیوو، بورینی در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه گل چهارم را به ثمر رساند تا میلان با همین نتیجه اسپال نگون بخت را مغلوب کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو