زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

گزینه‌های شفر برای ساخت سریعترین خط هافبک لیگ

سرمربی استقلال تقریبا در تمام خطوط خود ترکیب اصلی خود را شناخته است به جز پست هافبک های تهاجمی که آمادگی بالای بازیکنان این تیم باعث شده شفر در هر بازی تغییرات زیادی را در تیمش انجام بدهد.

سرای نور؛در خط دفاع منتظری و مجید حسینی دو مدافع وسط ثابت استقلال هستند و وریا غفوری و امید نورافکن هم دو مدافع کناری آبی ها هستند که در بیشتر بازی ها به میدان می روند.امید ابراهیمی و روزبه چشمی دو هافبک دفاعی ثابت استقلال هستند که فرشید باقری فعلا به عنوان یک ذخیره مطمئن با آنها را رقابت می کند.

در پست هافبک پشت مهاجم انتخاب اول و آخر شفر، سرور چپاروف است اما در ۲ پست وینگر چپ و راست شفر در هر بازی تغییرات زیادی را در تیمش می دهد که اتفاقا هر تغییر در نهایت جواب می دهد چراکه در حال حاضر هافبک های استقلال در اوج آمادگی به سر می برند.

داریوش شجاعیان یا فرشید اسماعیلی؟
فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان دو بازیکنی هستند که اگر قرار باشد هر دو در ترکیب بازی کنند، شجاعیان در پست وینگر راست به میدان می رود و فرشید اسماعیلی در پست مهاجم سایه بازی می کند، پستی که در زمان سرمربیگری وینفرد شفر برای اولین بار در آن به میدان رفت و با توجه به این که فضای بین مدافعان حریف را خوب می شناسد، در این پست نمایش موفقی داشته است.

اما اگر قرار باشد از بین این دو بازیکن یکی در ترکیب بازی کند، شفر باید ببیند خصوصیات بازی کدامیک در یک بازی به دردش می خورد. فرشید اسماعیلی هم پاسور خوبی است و هم از شجاعیان شوت زن تر است و البته قدرت گلزنی بالاتری دارد ولی شجاعیان هافبکی است دونده تر با قدرت توپ گیری بیشتر و پرس بالاتر که در کارهای دفاعی توان بالاتری از اسماعیلی دارد.

محسن کریمی یا بهنام برزای؟
با رسیدن محسن کریمی به شرایط مسابقه حالا باید شفر از بین او و بهنام برزای یکی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی انتخاب کند، ۲ بازیکنی که سبک فوتبالشان کاملا متفاوت است و با توجه به شرایط بازی می تواند یکی از آنها را در ترکیب اصلی قراردهد.

محسن کریمی بازیکنی است با استارت های انفجاری که می تواند به بهترین شکل خود را در موقعیت گل قرار بدهد ولی بهنام برزای قدرت دوندگی بالای دارد و با قدرت پرس بالا می تواند توپ گیری از وسط زمین را آغاز کند.

به جز اسماعیلی، برزای، شجاعیان و محسن کریمی شفر در خط هافبک بازیکنی مثل جابر انصاری را هم دارد، بازیکنی که هر زمان در ترکیب استقلال به میدان رفته است تاثیر خود را گذاشته است و موفق شده به تیمش در راه پیروزی کمک کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو