زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

به ساسان گفتم نصرتی بزرگتر است و چیزی نگوید

مدافع تیم نفت تهران می گوید که کسب یک امتیاز از اصفهان برای آنها ارزشمند است.

سرای نور؛گفت: این بازی برای ما خیلی سخت بود؛ به هر حال سپاهان امتیازش کمتر از ما بود و این بازی برای ما ۶ امتیازی بود. بالاخره در خانه ی حریف یک امتیاز هم برای ما ارزشمند بود و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

محمدی زاده در مورد شرایط این روزهای تیم نفت تهران که ششمین بازی بدون شکست را با هومن افاضلی پشت سر گذاشت، ادامه داد: من از همان اول هم می گفتم که ما تیم خوبی داریم؛ بازیکنان با تجربه خوبی در تیم ما هستند و جوانان خوبی هم در تیم داریم. وقتی آرامش بیاید، هر تیمی می تواند نتیجه بگیرد. ضمن اینکه کادر فنی ما هم با سواد هستند و کارشان را بلدند. تغییرات زیادی از لحاظ فنی در تیم ایجاد شده است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد شرایط خوب خط دفاعی نفت تهران هم اضافه کرد: به هر حال هدف اول ما گل نخوردن است و بعد به گل زدن فکر می کنیم. شک نکنید که برای حمله هم برنامه های زیادی داریم و هفته های آینده بهتر می بینید.

محمدی زاده در مورد درگیری ساسان انصاری و محمد نصرتی طی بازی و پس از سوت پایان بازی توضیح داد: من در بطن قضیه نبودم. آخر بازی دیدم که این دو در حال جر و بحث با هم هستند. من هم پیش ساسان رفتم و گفتم آقای نصرتی بزرگتر است و چیزی نگو. اما با توجه به شخصیتی که از آقای محمد نصرتی سراغ دارم، بعید می دانم این اتفاق افتاده باشد، چون در تمرین هم به جز آقا به ما چیزی نمی گویند و من هم چیزی نشنیدم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو