زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ -

مردم مدیرانی خدمتگزار و دلسوز می‌خواهند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مدیرانی مانند مدیران اوایل انقلاب، خدمتگزار و دلسوز می‌خواهند تا با شرح صدر نسبت به همه گروه‌ها و دور از نگاه سلیقه‌ای، مردم ولایی و ارزشی را به عنوان شاخص چهارگانه اسلام، امام، انقلاب و رهبری با آغوش باز بپذیرند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در جمع اقشار مختلف مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شهرستان نور ضمن قدردانی از حضور یکپارچه آنان، اظهار کرد: ۲۲ بهمن‌ماه، یوم‌الله است و باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا و امام شهدا، برای عمران و آبادانی شهرستان نور، سرزمین فرزانگان، بسیجیان و هنرمندان تلاش کنیم.

 

وی افزود: امروز امام و مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند همچون شهدا بر سر پیمان خود مستحکم‌تر بایستیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امام امروز در جمع ما بود انتظار داشت تا رابطه بین مردم و مسئولان مانند اوایل انقلاب گرم بوده و درب اتاق مسئولان همیشه به روی مردم باز باشد.

 

 

این مسئول تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید در جمع مردم حضور داشته و با لمس درد مردم، برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان تلاش کنند و امروز شهرستان نور خواهان مدیرانی امین، متخصص و پاسخگو به عملکردشان است.

اسماعیلی اضافه کرد: مردم مدیرانی مانند مدیران اوایل انقلاب، خدمتگزار و دلسوز می‌خواهند تا با شرح صدر نسبت به همه گروه‌ها و دور از نگاه سلیقه‌ای، مردم ولایی و ارزشی را به عنوان شاخص چهارگانه اسلام، امام، انقلاب و رهبری با آغوش باز بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امام امروز در جمع ما بود در مقابل اسلام آمریکایی و سکولار می‌ایستاد و مدافع عدالت بود.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از تبعیض، فساد، ظلم و بی‌عدالتی نسبت به خود گله‌مندند و مسئولان خدمتگزار شهرستان باید با همدلی و وحدت تحت پرچم ولایت امر با همکاری ائمه جمعه نور، ایزدشهر و چمستان و جامعه روحانیت مانند بسیجیان سال‌های ۶۰ راه شهیدان را ادامه داده و در خدمت به این مردم، قدم‌های بزرگ بردارند.

این مسئول در ادامه از کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور در آینده‌ای نزدیک و گازرسانی به منطقه لاویج خبر داد و افزود: در منطقه واز و ۱۳ روستای منطقه میانبند نیز به زودی عملیات گازرسانی اجرایی، افتتاح و همچنین گازرسانی به مناطق بالادست دوآب تا بلده و بلده تا پل زنگوله بزودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به پروژه استادیوم ورزشی شهید ناطق نوری که ۱۲ سال متوقف شده بود، گفت: با نصب چمن مصنوعی و جذب اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان، از بهار سال آتی عملیات تکمیل مراحل باقیمانده آغاز می‌شود و در پاییز با برگزاری مسابقات در سطح ملی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی از رفع مشکل بزرگ فاضلاب شهرهای رویان، نور، ایزدشهر و امیرآباد ساحلی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: با دارا بودن پارک‌های جنگلی نور، ایزدشهر و چمستان در تلاشیم تا از اقتصاد جنگل نیز برای ایجاد اشتغال جوانان بهره ببریم.

امام جمعه نور نیز در سخنانی گفت: امروز کشور ما دیگر از دشمن هراسی ندارد و عربده‌های دشمنان بیرونی همچون آمریکا، استکبار جهانی نشان می‌دهد که مأیوس شده و آنچه که باید به آن توجه داشته باشیم و از آن مراقبت کنیم، نیروهای داخل و خودی است.

 

 

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی تصریح کرد: نفوذ از داخل برمی‌خیزد و بیش از هر چیز باید جلوی فساد، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها را گرفت.

وی خطاب به فرماندار شهرستان نور گفت: فرماندار مسئول اجرایی برنامه‌های مدیران شهرستان و بسیج‌کننده مدیران برای خدمت به مردم است.

امام جمعه نور اظهار کرد: طمع دشمن به ما به خاطر کم‌کاری‌هایی‌ست که در محیط اداری رخ می‌دهد و اگر مسئولی استعداد کار و خدمت خالصانه به مردم را ندارد باید با وی تسویه حساب شود تا آن جایگاه اشغال نشود.

احمدی همچنین خطاب به نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به شما رأی دادند تا مشکلات منطقه را در مجلس دنبال و رفع کنند و نطق قاطع و عالمانه شما موجب امید و سرافرازی مردم می‌شود.

این مسئول در پایان تعامل فرماندار، امام جمعه و نماینده مجلس در یک شهرستان را عامل برداشتن قدم‌های بلند برای خدمت خالصانه به مردم در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب برشمرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو