زمان انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ -

جای خالی مهاجم گلزن در تیم‌های اهوازی

تیم‌های اهوازی برخلاف سال‌های گذشته نماینده‌ای در بین بازیکنان مدعی کسب عنوان آقای گل لیگ برتر ندارند.

سرای نور؛جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران طی سال‌های گذشته همواره شاهد مهاجمانی از تیم‌های اهوازی در بین مدعیان کسب عنوان آقای گل لیگ بوده و در برخی سال‌ها نیز این عنوان به بازیکنان جنوبی رسیده است.

 

صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر هم متعلق به تیم‌های اهوازی است و رکورد رضا نوروزی مهاجم سابق فولاد خوزستان که در دهمین دوره لیگ موفق به زدن ۲۴ گل با لباس فولاد شد، کماکان دست نخورده مانده است.

 

در پایان فصل گذشته نیز ساسان انصاری از فولاد خوزستان با ۱۶ گل زده در ردیف دوم جدول گلزنان قرار گرفت و حسن بیت‌سعید از استقلال خوزستان با ۱۰ گل زده جزو نفرات بالانشین این جدول بود.

 

امسال اما شرایط برای تیم‌های اهوازی کاملا متفاوت است؛ به‌طوری که در فاصله‌ی هفت هفته مانده به پایان لیگ، هیچ‌یک از بازیکنان تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان به اندازه انگشتان یک دست گل نزده‌اند.

 

این در حالیست که امسال در آبادان اوضاع گلزنی کمی بهتر از تیم‌های مرکز استان بوده و لوسیانو پریرا با هشت گل زده در بین شش گلزن برتر لیگ قرار گرفته است.

 

باید دید در هفته‌های باقی مانده از فصل جاری، بازیکنی از تیم‌های اهوازی دارای عنوان قهرمانی لیگ، موفق خواهد شد تعداد گل‌های زده‌اش را دورقمی کند؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو