زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور:

تبرئه عربستان پس از ۴ روز از محکومیت، نشان از دست نشانده بودن سازمان ملل است

امام جمعه نور گفت: تبرئه کردن عربستان از کشتار در یمن ،عراق، بحرین، سوریه و ... و آتش افروزی در منطقه به نیابت از استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل نشان از دست نشانده بودن سازمان ملل است .

حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در نماز جمعه نور اظهار کرد: همه ما به میهمانی خدا دعوت شده‌ایم که سبک و سیاق این میهمانی با میزبانی ما متفاوت است.
وی گفت: خداوند متعال ما را برای کمال و رشد ایمان، تقوا، معنویت دعوت کرده است و آنجایی که خداوند رزاق است روزی مادی را نیز به بندگان خود می‌‍رساند و با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ما در این میهمانی حضور پیدا کردیم.

 

 

امام جمعه نور نخستین گام از گام های سه گانه رشد معنویت در ماه مبارک رمضان را حضور همه مؤمنین در این ماه نام برد و تصریح کرد: گام اول پرهیز از هر آنچه که روزه انسان را باطل می‌کند و گام دوم در مورد انسانهای با تقوایی که در مرتبه بالا تر و به خواص مشهور هستند که این انسان‌ها نه تنها گام اول را طی می‌کنند بلکه اعضا و جوارح این انسان‌ها روزه است و دسته سوم انسانهایی هستند که علاوه بر گام های اول و دوم قلبشان روزه دار است و به غیر از خدا نمی‌اندیشند.

 

 

حجت الاسلام امیری ارجمند گفت: ماه رمضان ماه افطار دهی، کار خیر ، قرائت قرآن و صدقه است و با اشاره به شب های قدر افزود: شب قدر بهترین فرصت برای کسب فضایل و استغفار و توبه است.
وی خاطر نشان کرد: تبرئه عربستان پس از ۴ روز از محکومیت، نشان از دست نشانده بودن سازمان ملل است.
امام جمعه نور تأکید کرد: تبرئه کردن عربستان از کشتار در یمن ،عراق، بحرین، سوریه و … و آتش افروزی در منطقه به نیابت از استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل نشان از دست نشانده بودن سازمان ملل است .
خطیب جمعه نور اظهار کرد: تبرئه کردن عربستان با دلارهای نفتی حکایت از آن دارد که دوام و پایداری سازمان ملل و دبیر آن بر پایه پول استوار است و عربستان به عنوان نماینده آمریکا و استکبار جهانی به جان ملت‌های مسلمان افتاده و با حمایت آنان دست به کودک کشی و قتل عام می‌زند.
حجت الاسلام امیری گفت: در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبری، رهبر معظم انقلاب به مسئله اقتصاد برای برون رفتن از رکود و ایجاد اشتغال تأکید کردند اما مسئله فرهنگ را در اقتصاد، سیاست، اجتماعی و … بسیار مهم و ضروری دانستند و فرمودند: اگر در دراز مدت در هر کاری زمینه و پیوست فرهنگی وجود نداشته باشد آن کار با شکست مواجه می‌شود.
وی با اشاره به ۲۹۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی افزود: جای بسی تأسف است که علی رغم اهمیت فرهنگ به ویژه در کشور اسلامی ایران نمایندگان و منتخبان مردم تمایلی به شرکت در کمیسیون فرهنگی ندارند و شرکت کنندگان در این کمیسیون حدود ۴ نفر هستند.
امام جمعه نور با اشاره به حقوق نجومی برخی مدیران افزود: با مقایسه فیش نجومی ۲۴۰ میلیون تومانی در ماه برای یک مدیر در مقابل حقوق ۸۰۰ هزار تومانی یک کارگر این سؤال مطرح است که این حقوق‌های نجومی از کجا می‌آید؟
حجت الاسلام امیری بیان کرد: قرار نیست رهبر در تمام مسائل ریز ورود پیدا کند، پس وظیفه قوای سه گانه، دستگاه‌های حراستی، اطلاعاتی ، نظارتی، بازرسی و امنیتی چیست؟ باید به طور جدی این مسائل پیگیری شود زیرا این مسائل به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد می‌کند.

زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو