زمان انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ -

حالا استقلال از مساوی در قطر هم خوشحال نیست

استقلال بعد از دو فصل ناکام در حالی در این فصل پای به رقابت های لیگ قهرمانان گذاشته است که به نظر این تیم نسبت به سال های گذشته تفاوت های فاحشی داشته است.

سرای نور؛استقلال بعد از سال ۲۰۱۳ که با امیر قلعه نویی تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت، دو بار در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ در این رقابت ها حاضر شد که در سال اول از مرحله گروهی بالا نیامد و در سال دوم هم با سرمربیگری علیرضا منصوریان در مرحله گروهی آبی ها به عنوان تیم اول صعود کردند ولی در مرحله بعد با شکست سنگین برابر العین از دور رقابت ها حذف شد.

حالا استقلال در این فصل بعد از سال ها انتظار برای حضور یک مربی خارجی و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا از شب گذشته کارش در این رقابت ها استارت زد.

آبی ها برای گل اول تنها ۶ دقیقه زمان می خواستند و گل به خودی تاباتا آبی ها را از الریان جلو انداخت اما اشتباه های خط دفاع و دروازه بان استقلال باعث شد آبی ها خیلی زود دو گل دریافت کنند و چهره یک تیم بازنده را به خود بگیرند.

بعد از این اتفاق استقلال در نیمه دوم سرپا حمله شد تا بازی را به مساوی تبدیل کند و از بعد از دقیقه ۸۰ که تاباتا از زمین بازی اخراج بازی کاملا یک گله شد استقلال در نهایت در دقیقه ۸۷ با ضربه سر علی قربانی بازی را مساوی کرد تا در اولین گام از حریف قدرتمند خود مساوی بگیرد.

اما در پایان بازی خیلی ها انتظار داشتند بازیکنان استقلال از تساوی در دقایق پایانی برابر الریان خوشحال باشند اما هرگز این اتفاق نیفتاد و بازیکنان این تیم با چهره یک تیم بازنده زمین بازی را ترک کردند.

تساوی برابر الریان آن هم در بازی خارج از خانه نمی تواند نتیجه بدی در گام نخست باشد اما استقلالی ها در پایان بازی با چهره ناراحت زمین بازی را ترک کردند تا مشخص شود شفر به خوبی توانسته شخصیت بازیکنانش را در طول ۴ ماه حضور در استقلال تغییر بدهد.

حالا بازیکنان استقلال شخصیتی پیدا کرده اند که دیگر نتیجه تساوی هم برای آنها رضایت بخش نیست و حتی برابر تیم های قدرتمند لیگ قهرمانان آسیا هم فقط به پیروزی فکر می کنند.

استقلالی ها حالا با جاه طلبی بسیار بیشتر از سال های گذشته خود را آماده بازی با الهلال می کنند و امیدوار هستند با پیروزی در این بازی مهم ثابت کنند هنوز هم یکی از قدرت های آسیا هستند می توانند از گروه مرگ این رقابت ها صعود کنند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه-دوحه

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو