زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

آنالیز رقیب پرسپولیس در بازی بزرگ لیگ ستارگان

در ادامه بازی های این هفته لیگ ستارگان امشب یکی از حساس ترین بازی ها میان رقیب پرسپولیس و حریف سنتی اش ملقب به دربی قطر برگزار می شود.

سرای نور؛همواره جدال السد و العربی به عنوان دو رقیب سنتی و دیرینه جذابیت های زیادی داشته است، جدالی که به آن لقب “دربی قطر” داده شده است تا بر میزان حساسیت های آن افزوده شود. با وجود این که در سال های اخیر بحران های رقم خورده مانع اوج گیری العربی شد؛ اما این بازی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

السد رقیب روز سه شنبه پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز در حالی مقابل رقیب دیرینه خود در دوحه جنگ بزرگ هفته را پیش رو خواهد داشت که با اتکا به اوج گیری ستاره های خارجی همچون ژاوی، پورعلی گنجی ، بونجاح و … امیدوار هستند با ادامه روند خوب خود به بردی شیرین و ارزشمند رسیده به تعقیب الدحیل در صدر جدول لیگ ستارگان ادامه دهند.

العربی با هدایت لوکا بوناچیچ در نیم فصل دوم لیگ ستارگان امروز اما اهداف متفاوتی با السد دارد و این مربی کروات چشم به امتیاز برای سرو سامان دادن به جایگاه تیمش در جدول رده بندی است. لوکا که بعد از اخراج از گسترش فولاد با یکی از ضعیف ترین کارنامه های ممکن راهی لیگ ستارگان شد، می تواند امروز در آنالیز حریف پرسپولیس کمک حال هموطن خود روی نیمکت سرخپوشان پایتخت باشد تا راه شکست دادن السد را به برانکو نشان دهد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو