زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

خرید آرژانتینی سرمربی رقیب استقلال را نجات داد

مهاجم گران قیمت و آرژانتینی الهلال در آخرین دقایق بازی با الشباب روی گل دوم تاثیر مستقیم گذاشت تا زمینه ساز نجات سرمربی مشهور این تیم از اخراج در آستانه مصاف با استقلال شود.

سرای نور؛ازکوئل چیروتی خرید زمستانی و جدید باشگاه الهلال از لحظه ورود به اردوی قهرمان عربستان توانایی های خود را با بازی های خوب و گلزنی به رخ کشیده است تا جایی که شب گذشته در دربی شهر ریاض با تاثیرگذاری روی صحنه گل دوم نیکولاس میلیسی در دقایق پایانی مقابل الشباب به داد هموطن خود روی نیمکت رسید تا رامون دیاز را از زیر بار فشار و احتمال برکناری نجات دهد.

مربی آرژانتینی که با تاکید و پافشاری روی خرید چیروتی او را جایگزین عمر الخریبین مصدوم کرد به خاطر هزینه بالا برای خرید این مهاجم بدجوری زیر فشار قرار داشت ضمن این که توقف برابر العین در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در ریاض هم دوباره کانون شایعات پیرامون اخراج او را به اوج رسانده بود که برتری دیرهنگام برابر الشباب باعث شد تا دیاز از اخراج نجات یابد.

نکته ای که رسانه های عربستانی هم اشاره کاملی به آن داشته و با انتشار تصویری از این مربی عبوس و جدی در پایان دربی ریاض مقابل الشباب که با خنده چیروتی هموطن خود را در آغوش کشیده بود، نوشتند:« یک بازیکن آرژانتینی به داد سرمربی آرژانتینی الهلال رسید تا مانع ایجاد تغییر و تحولات در آستانه جدال با استقلال ایران شود».

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو