زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

تهدید به مرگ بازرسان یوفا در پرونده تبانی

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، اعلام کرد که بازرسان این سازمان که روی یک پرونده تبانی تحقیق می کردند، تهدید به مرگ شدند.

سرای نور؛این تحقیق روی پرونده ای بود که یک باشگاه آلبانیایی به نام اسکندربیو کورجه درگیر آن است. این باشگاه به دلیل وجود شواهد تبانی، از رقابت های اروپایی فصل قبل کنار گذاشته شد.

اکنون سیستم تقلب یاب در شرط بندی که توسط یوفا طراحی شده، یک الگوی بزرگتری در مورد تبانی در دیدارهای اسکندربیو پیدا کرده که می تواند به محرومیت بیشتر این باشگاه منجر شود.

اکنون یوفا در بیانیه اعلام کرد بازرسانی که روی این پرونده کار می کردند، پیام هایی دریافت کردند که در آنها تهدید به مرگ شده اند.

در بیانیه یوفا آمده است:” امروز بازرسان کمیته انضباطی یوفا که روی این پرونده کار می کنند، پیام های ناشناسی دریافت کردند که در آنها تهدید به مرگ شده اند که به نظر می رسد برای ترساندن آنها و توقف فعالیت شان ارسال شده است.

این تهدیدها به جایی نخواهد رسید و پلیس هم از این موضوع مطلع شده است. یوفا همچنان به مبارزه با تبانی کاملا متعهد است و همه کارکنان یوفا که روی این پرونده حساس کار می کنند، می توانند روی حمایت کامل این نهاد حساب کنند.”

تحقیقات این پرونده روی دیدار اسکندربیو مقابل دینامو زاگرب در سال ۲۰۱۵ از مرحله پلی آف چمپیونزلیگ متمرکز است؛ دیداری که در آن تیم آلبانیایی مقابل حریف ۱۰ نفره اش ۴-۱ شکست خورد.

رئیس باشگاه اسکندربیو هم با انتشار بیانیه ای، اقدام اخیر در مورد تهدید بازرسان یوفا را محکوم کرد و اعلام کرد از این تحقیقات به طور کامل حمایت می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو