زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

جلالی راه بردن را در بین دو نیمه نشانمان داد

پیروزی پیکان مقابل فولاد باعث شد تا این برد بیشتر به پله ای برای فرار از بحران نبردن های این تیم تبدیل شود.

سرای نور؛پیکان با برد مقابل سیاه جامگان به بحران نبردن های مداومش پایان داد و بعد از آن هم توانست برابر فولاد به پیروزی برسد. سجاد مشکل پور مدافع تیم پیکان در این رابطه گفت:« خدا را شکر همانطور که آقای جلالی گفته بودند برای خارج شدن از روزهای بدمان باید یک تکان جانانه و محکم به خودمان می دادیم و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. ما بعد از ۱۰ هفته نبردن نیاز به برد داشتیم و توانستیم با شکست سیاه‌جامگان طلسم پیروز نشدنمان را بشکنیم. با این پیروزی از استرس نبردن خارج شدیم و از همین رو توانستیم فولاد را هم بدون استرس شکست دهیم و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم. » او همچنین اضافه کرد:«  ما وقتی در نیمه اول یک گل از حریف دریافت کردیم در رختکن آقای جلالی چیزهایی را به ما گفتند که همان بچه‌ها را با انگیزه روانه میدان کرد و توانستیم بازی را به نحو احسن پیروز شویم. ایشان گفتند که اگر باور داشته باشیم برنده میدان ما هستیم، مطمئنا پیروز خواهیم شد.»

پیکان با پیروزی مقابل فولاد رکورد ۱۷ هفته بدون شکست این تیم را از بین برد، مدافع پیکانی‌ها در این خصوص گفت:« از اینکه توانستیم فولاد را بعد از مدت‌ها شکست دهیم، خوشحالم. فولاد تیم استانم است و من به اکثر تیم‌های استان افتخار می‌کنم و خیلی دوستشان دارم و یکی از طرفداران پروپاقرص آنها هستم. با این حال و با وجود آنکه در نیمه دوم مصدوم شدم؛ اما با تمام توان برای پیکان بازی کردم و سعی کردم وظایفم را به بهترین نحو در زمین انجام دهم که امیدوارم اینگونه شده باشد.»

مشکل پور درباره بازی هفته آینده برابر گسترش فولاد گفت:« باید این برد را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را برای دیدار گسترش بگذاریم تا بتوانیم به امید خدا آن بازی را هم پیروز شویم. باید نشان دهیم که پیکان الکی و با شانس این دو بازی را نبرده است. من معتقدم بازی با گسترش و نتیجه آن مکمل این دو بازیمان است. برای ما بازی در خانه و خارج از خانه فرقی نمی‌کند و همانطور که در خانه تهاجمی بازی می‌کنیم در خانه حریف هم همانطور هستیم. ما بعد از پیروزی مقابل فولاد فقط به فکر کسب سهمیه آسیایی هستیم و مطمئنا این اتفاق برای تیم‌مان خواهد افتاد، بدون شک همه مطمئن باشند که فصل آینده تیم پیکان را در آسیا می‌بینند.» مدافع پیکان در انتها گفت:« اگر بتوانیم از بازی‌های باقیمانده ۵، ۶ برد بیاوریم، مطمئنا کسب سهمیه آسیایی‌مان قطعی خواهد شد. ما فقط باید هر بازی با اطمینان پیروزی به میدان برویم که اگر غیر از این باشد خب مسلما کسب سهمیه آسیایی برایمان سخت خواهد شد. همه بچه‌های این تیم هم این را می‌دانند و به خاطر همین همه دست به دست هم دادند تا بازی‌ها را یکی پس از دیگری پیروز شویم و این کار فقط و فقط با تلاش و تلاش و تلاش حاصل خواهد شد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو