زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

عنایتی: به عشق مردم خراسان برگشتم

سرمربی سیاه جامگان می گوید با کمک مدیران باشگاه تلاش می کند این تیم را در لیگ برتر حذف کند.

سرای نور؛رضا عنایتی بعد از شکست برابر پیکان از سمت خود استعفا داد که ابتدا مورد موافقت مدیران باشگاه قرار گرفت؛ اما در نهایت او دوباره دعوت به کار شد و پذیرفت تا آخر فصل سرمربی این تیم باقی بماند.

رضا عنایتی در مورد دلیل ماندنش در سیاه جامگان به خبرنگار ما گفت: چند جلسه برگزار کردیم و با مدیران باشگاه صحبت کردیم و  در نهایت نظر بر این شد که کنار هم کار کنیم.

او ادامه داد:  تمام توان مان را می گذاریم تا سیاه جامگان در لیگ برتر بماند. مدیران باید از نظر مدیریتی به ما کمک کنند و ما هم از نظر فنی کمک می کنیم تیم را آماده بازی های سخت باقی مانده کنیم.

او در مورد کار سخت سیاه جامگان برای بقا در لیگ برتر هم می گوید: اول باید بگویم که من به توان فنی بازیکنان مان ایمان دارم و آنها جوان هایی هستند که می توانند آینده سازهای فوتبال ایران شوند. از ۷ بازی باقی مانده  ۵ بازی داخل خانه داریم و فکر می کنم با شرایطی که داریم می توانیم در لیگ برتر بماند.

وی افزود: هواداران در این مدت به من لطف داشتند و برای مردم خوب شهرمان بازی می کنیم و تمام تلاش مان این است که سهمیه استان را حفظ کنیم.  از اول این ریسک بزرگ را قبول کردم و الان هم پشیمان نیستم. تلاش می کنیم سهمیه این تیم در لیگ برتر را حفظ کنیم و فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد.

عنایتی در پایان گفت: محمد رجب زاده یکی از اعضای کادرفنی سیاه جامگان که خیلی زحمت کشیده بود، برای شرکت در کلاس مربیگری از جمع ما جدا شد و در این ۳ ماه در خدمت او نیستیم. او بسیار برای تیم زحمت کشید و امیدوارم در سال های بعدی دوباره با هم همکاری داشته باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو