زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

گرشاسبی: شاید در بازی دربی جشن قهرمانی بگیریم

هفت هفته به پایان فصل باقیمانده و اختلاف امتیازی پرسپولیس با دیگر مدعیان باعث شده تا آنها شانس قهرمانی زودتر از پایان فصل را برای خود متصور شوند.

سرای نور؛پرسپولیس در صورت کسب ۶ امتیاز دیگر طی هفت دیدار آتی قادر خواهد بود قهرمانی در فصل هفدهم را جشن بگیرد و این در حالی است که دومین بازی آنها با استقلال تهران خواهد بود. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در فصل گذشته اعلام کرده بود در صورتی که تیمی قهرمانی را کسب کند بدون توجه به دیدارهای باقیمانده، کاپ قهرمانی به همراه مراسم جشن قهرمانی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. اتفاقی که می‌تواند در جدال هفته بیست و پنجم و جدال با رقیب سنتی رخ دهد.

در این ارتباط سرپرست سرخپوشان در واکنش به سوالی در خصوص اینکه برنامه‌ای برای برپایی جشن قهرمانی خواهند داشت یا خیر گفت: برنامه ما این است که بهترین بازی را انجام دهیم و بهترین نتایج را در مسابقاتمان بگیریم. در دربی هم با تمام توان می‌آییم و نتیجه بگیریم و اگر ۶ امتیاز را بگیریم با فاصله خوبی که داریم قهرمان می‌شویم و این مساله را جشن می‌گیریم.

 

وی در پایان گفت: ما به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم براساس یک برنامه‌ای که آنها دارند پیش برویم و تا پایان مسابقات روند لیگ را به هم نمی‌زنیم، در آخرین بازی جشن قهرمانی گرفته می‌شود ولو اینکه ما زودتر قهرمان شویم. کما اینکه از الان هم معلوم است ما قهرمان هستیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو