زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

اتفاق ویژه برای قدردانی از علی علیپور

مهاجم جوان و بی‌حاشیه سرخپوشان توانسته با اعتمادبنفس قابل توجه خود آمار مناسبی را به خود اختصاص دهد و امضای او در موفقیت‌های این فصل پرسپولیس خودنمایی می‌کند.

سرای نور؛بعد از محرومیت مهدی طارمی تصور خط حمله پرسپولیس بدون حضور آقای گل دو فصل اخیر سرخپوشان به نگرانی بزرگی برای آنها تبدیل شده بود. اما ظهور مهاجم شمالی این تیم که در فصول گذشته زیر سایه مدعیان قرار داشت باعث شده تا آنها هم اکنون با آماری حتی بهتر از گذشته به دنبال تکرار قهرمانی باشند و این بازیکن نیز در حال تکمیل سفارش کفش طلای خود در این فصل است.

 

علیپور با دو گل زده در لیگ قهرمانان آسیا، دو گل زده در سوپرکاپ، یک گل زده در جام حذفی و ۱۷ گل در لیگ برتر آمار منحصربفرد و جالب توجهی را به خود اختصاص داده تا اکنون با تصمیم برانکو ایوانکوویچ مورد تمجید و حمایت ویژه مدیران باشگاه قرار گیرد. علیپور که فصل گذشته قرارداد خود را در حالی با این باشگاه تمدید کرد که پیشنهاد خارجی نیز در دست داشت، اکنون با توجه به اختلاف سطح موجود با دیگر ستارگان تیم، مدیران باشگاه قصد دارند از اختیارات خود استفاده کرده و مبلغ قرارداد وی را افزایش دهند تا اینچنین از عملکرد او قدردانی کنند. بازیکنی که بدون حاشیه و تمرکز بالا به دنبال موفقیت‌های پیش روی خود با پیراهن پرسپولیس است و در تازه‌ترین آنها موفق شده پیراهن تیم ملی را نیز تصاحب کند و به دنبال حضور در لیست جام جهانی و جلب نظر کارلوس کی‌روش است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو