زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

جادوگر لیگ یک سرباز از آب درآمد !

شانزده موقعیت گل برای خونه به خونه و یک موقعیت برای تیم نفت مسجد سلیمان؛ این پایان حساس ترین مسابقه ی لیگ یک در هفته ی گذشته بود.

سرای نور؛در شرایطی که هواداران بابلی پس از پایان بازی در حال برگزاری جشن ایسلندی با بازیکنان پیروز میدان بودند، گزارشگران تلویزیونی به دنبال سوژه هایی در اطراف زمین بودند؛ سوژه هایی که به مسائل جادوگری ربط پیدا می کرد.

اتفاقی که نور انداختن روی آن در برنامه ی نود چند ماه پیش باعث ضربه خوردن پیکان و گل گهر سیرجان از این بابت شد. اما در مورد ورزشگاه هفتم تیر چه ادعاهایی مطرح شد؟

بخشی از برنامه ی امروز “فوتبال یک” که به بازی ها و حواشی لیگ یک می پردازد، به دیدار خونه به خونه برابر نفت مسجد سلیمان اختصاص داشت، که تصاویری مربوط به جادوگری در آن مطرح شد.
در دیدار خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان فردی مظنون به جادوگری که در حال کشیدن شکل خاصی بوده است، پشت دروازه نفت مسجد سلیمان می نشیند. این فرد البته خیلی زود و پس از چند دقیقه با دخالت نیروهای انتظامی به مکان دیگری از ورزشگاه منتقل می شود، تا دل نگرانی مسئولان نفت مسجد سلیمان برطرف شود.

با این حال محمود فکری در گفتگویی که امروز با برنامه فوتبال یک داشت، همچنان معتقد است که این فرد برای جادوگری پشت دروازه ی تیم آنها نشسته است. او می گوید :« واقعا نمی‌دانم این آقا پشت دروازه ما چه کار می‌کند ولی ظاهرا به شغل شریف جادوگری مشغول بوده است!.»

پس از صحبت های فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه هم روی خط برنامه آمد و با ابراز بی اطلاعی از حواشی پیش آمده، عنوان کرد که فرد مذکور هیچ ارتباطی با باشگاه خونه به خونه ندارد و از محمود فکری هم به دلیل ادعاهایی که مطرح کرده، شکایت خواهد کرد.
مشروح صحبت های حسن زاده به این شرح است: « باشگاه خونه به خونه هیچ ارتباطی با این فرد ندارد و ما از مراجع انتظامی و امنیتی این مساله را پیگیری می‌کنیم تا بدانیم این شخص چه کسی است و چرا پشت دروازه نفت مسجد سلیمان نشسته است. ما از محمود فکری هم که این ادعاها را مطرح کرده شکایت می‌کنیم او بهتر است تیم خود را جمع کند.»

محمدهادی خلردی نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران و نماینده این هیئت در دیدار خونه به خونه و نفت مسجدسلیمان نیز در همین رابطه و  در گفتگو با “ورزش سه” اظهار داشت: «شخصی که از آن به عنوان جادوگر یاد می کنند یکی از سربازان نیروی انتظامی بود و به هیچ عنوان بحث جادوگری مطرح نبود. سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان بابت حضور فردی پشت نیمکت تیمش معترض شده بود و بنده و آقای کحالی به عنوان نماینده فدراسیون قصد پیگیری داشتیم که در همین لحظه فرمانده نیروی انتظامی گفت این فرد سرباز ما است.»

وی خاطرنشان کرد: « از فرمانده نیروی انتظامی خواستیم برای اینکه حاشیه ای ایجاد نشود این سرباز را از این مکان دور کنند و ایشان نیز این سرباز را به نقطه ای دیگر هدایت کردند. این فرد کاور مخصوص نیروی انتظامی بر تن داشت و در تصویری که امروز در تلویزیون نشان داد نیز به خوبی مشخص بود و نکته جالب اینجاست که این شخص ۵ دقیقه هم پشت نیمکت نفت حضور نداشت ولی بی جهت این همه جنجال به پا شد.»
محمد هادی خلردی تصریح کرد: بحث جادوگری دیگه کهنه شده است. این شخص مثلا پشت نیمکت تیم نفت چه کاری می توانست انجام دهد؟ شاید در شهرهای دیگر این مباحث مطرح شود ولی هیچ وقت در بابل همچین مسائلی را شاهد نبودیم. خاندان حسن زاده در مازندران افراد شناخته شده ای هستند و خوب نیست به همین سادگی چنین اتهامات زشتی را به آنها نسبت داد.»

 

البته در مصاف دو تیم مدعی صعود خونه به خونه بابل و نفت مسجد سلیمان بازی با برتری محسوس شاگردان اسکوچیچ همراه بود و حتی اگر آنها خوش شانس بودند، می توانستند بازی را اختلاف بیشتر از یک گل خاتمه دهند و بنابراین نمی توان باور داشت که مسائلی مربوط به جادوگری در این مسابقه رخ داده باشد؛ چرا که آنها در هفته های گذشته هم نتایج خوبی کسب کرده اند و کسب ۱۰ امتیاز از ۴ دیدار آخر نشان می دهد، آنها در فرم خوبی قرار دارند. ضمن اینکه اسکوچیچ سرمربی خونه به خونه یک فرد خارجی است و با توجه به سابقه ای که در ایران داشته، حواشی اینچنینی در مورد او تاکنون مطرح نشده است.

 

البته با توجه به حساس شدن بازی های لیگ یک و اینکه نتیجه ی هر دیداری می تواند، در صعود یا عدم صعود تیم ها به لیگ برتر تاثیرگذار باشد، مطرح شدن چنین حواشی چندان دور از ذهن نیست.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو