زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -

حمله تند ویسی به مدیرعامل استقلال خوزستان

سرمربی استقلال خوزستان واکنش تندی نسبت به اظهار نظر مدیرعامل این باشگاه نشان داد.

سرای نور؛ویسی در مورد این که سلطانی گفته بود او از اسدبیک مدیرعامل شرکت هفت تپه پول گرفته است گفت: پولی که به ما دادند اول فصل بود که تمام مدارک آن موجود است. کل پولی که در اردوی شهرکرد به ما دادند یک میلیارد بود که تمام مدارک آن موجود است. آقای استاندار، نماینده وزارت اطلاعات و نماینده وزارت ورزش و جوانان استان در جریان این موضوع هستند حتی خود مدیرعامل وقت باشگاه هم کاملا در جریان هستند. لطفا با اذهان عمومی بازی نکنند و مردم را فریب ندهند، چراکه همه من را کاملا می شناسند و کسی سلطانی را نمی شناسند.

او در مورد مسکنی که در ابتدای فصل در اختیارش قرار گرفت هم می گوید: من وقتی از اصفهان به اهواز آمدم منزلی در اختیارم قرار گرفت که برای گروه ملی است و این موضوع هم مدیرعامل، مدیر وزارت ورزش و جوانان استان، آقای استاندار و نماینده وزارت اطلاعات در جریان هستند. این منزل را در اختیارم قرار دادند، تازه حتی اگر این منزل را به من بدهند هم چیز عجیبی نیست، مگر به قلعه نویی در اصفهان خانه ندادند؟ مگر برای برانکو و کرانچار خانه نگرفتند؟ وظیفه شان بوده خانه بگیرند و منتی وجود ندارد. این مسائل به شما ارتباطی ندارد و من قبل از شما این خانه را گرفتم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه گفته قصد ندارد تیم داری کند هم گفت: شما در ایران زندگی نمی کنید و هیچ خبری از مشکلات مردم خوزستان ندارید. شما کاره ای نیستید که در لیگ شرکت نکنید و این تیم برای مردم است. مالک باشگاه یک خوزستانی است و درد مردم خوزستان را می داند.  شما با این حرف ها دارید به مردم توهین می کنید و کاره ای نیستید که در لیگ شرکت کنید یا نه. لطفا متوجه باشید چه حرف هایی می زنید.

ویسی در مورد این که گفته می شود او دو مقطع پول گرفته است هم گفت: برای فصل جدید ریالی پول نگرفته ام و اگر ثابت کنید پول گرفته ام خودم می روم. من ۳ سال پیش از استقلال خوزستان طلب کار بودم و بعد از ۳ سال با نامه مدیرعامل وقت من بخشی از طلبم را از استقلال خوزستان گرفتم. به شما چه مربوط که به من پول داده اند؟ مگر شما به من پول داده اید؟ نمی توانید با این حرف ها مردم را فریب بدهید. من اصلا می گویم به من پول داده اند، چرا بازیکنان اعتصاب کرده اند و در تمرینات شرکت نمی کنند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: از آقای استاندار تشکر می کنم. خوب شد ایشان اول فصل از طریق نیشکر هفت تپه به ما کمک کردند وگرنه ما بیچاره می شدیم. از مالکان جدید که آمدند اوایل ورودشان به ما کمک کردند تشکر می کنم؛ اما با اخباری که شما به دروغ به ایشان می دادید دلسردشان کردید. انشالله دوشنبه در برنامه ۹۰ مسائلی را رو می کنم که مردم متوجه حقایق شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو