زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ -

پرسپولیس تحت فشار تیم ملی و بازی‌های مقدماتی جام جهانی

لیست کی‌روش نشان می‌دهد که در میان مدعیان قهرمانی پرسپولیس بیشترین ملی‌پوش را دارد و در سال منتهی به جام‌جهانی بازیکنانش را به اندازه دیگر رقبا در اختیار ندارد.

به گزارش سرای نور؛ اگر چه باید گفت که استقلال و دیگر رقبا در نقل و انتقالات از پرسپولیس عقب افتاده و پرسپولیس با حفظ بازیکنان خودش و البته رفع نواقص و جذب دو یا سه ستاره شرایط خوبی را ایجاد کرده اما یک نکته وجود دارد که می تواند برای این تیم امسال دردسرهای زیادی ایجاد کند.

معمولا در سال های منتهی به جام جهانی تیم هایی که ملی پوش زیاد دارند دردسرهای بسیاری در تمام فصل خواهند داشت.

بازیکنان ملی پوش مدام در سفر هستند و در اردوهای گاه و بیگاه سرمربی تیم ملی و البته مسابقات رسمی تحت فشار بسیاری قرار می گیرند و یا مصدوم می شوند یا خسته و یا اینکه به دلیل دوری از تمرینات تاکتیکی سرمربی از کورس با بازیکنان هم باشگاهی خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دچار مشکل می شوند. اگر به صورت سنتی  استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و البته ذوب آهن را مدعی قهرمانی بدانیم مطابق لیست اخیر کی روش  شرایط اینگونه می شود:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، جلال حسینی، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا (به اضافه مهدی طارمی در صورت ماندن).

استقلال: وریا غفوری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی که البته احتمالا خسرو حیدری  در نهایت از تیم ملی خط می خورد.

ذوب آهن: رشید مظاهری، هاشم بیک زاده، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان که احتمالا بیک زاده جا می ماند

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، سعید آقایی، سروش رفیعی

سپاهان: هیچکس به تیم ملی دعوت نشده است.

در واقع پرسپولیس بیشترین فشار را از تیم ملی ایران در سال منتهی به جام جهانی دریافت خواهد کرد. شاید امسال تنها سالی باشد که باشگاه ها دوست ندارند زیاد ملی پوش داشته باشند. در هر صورت برانکو سال سخت تری نسبت به منصوریان از دید فنی دارد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو