زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

سرمربی الغرافه: به مردم ایران تسلیت می‌گویم

سرمربی تیم الغرافه قطر اعلام کرد کار سختی مقابل تراکتورسازی خواهند داشت.

سرای نور؛بولنت اویگان سرمربی تیم الغرافه در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد؛ ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ۳ امتیاز کامل بازی را بگیریم.همچنان که اطلاع دارید ما ۲ روز پیش در لیگ قطر بازی داشتیم و بازیکنان ما خسته هستند ولی در این بازی باتمام قدرت ظاهر خواهیم تا ان شا الله به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: من خیلی خوب می دانم که تراکتورسازی تیم خوبی است و سرمربی اش دوستم است. این تیم در ایران یکی از تیم های پرطرفدار است و بازیکنان خوبی دارد. به ملت ایران نیز به خاطر حادثه تلخ سقوط هواپیما تسیلت می گویم.

سرمربی ترک تبار تیم قطری عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا اشتباهاتی که در ۲ بازی اخیر مرتکب شدیم را اصلاح کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. می دانیم که بازی در لیگ قهرمانان شرایط خاص خود را دارد. ما باید از بازی خانگیمان نهایت استفاده را کنیم و بتوانیم با کسب ۳ امتیاز بازی هوادارانمان را شاد کنیم.

سرمربی طارمی در پایان از تاثیر مصدومانش در این دیدار گفت: ما در این بازی مهم مهدی علی، مدافع ملی پوش خود را نداریم و سعید الحاج جای او را در ترکیب پر خواهد کرد. البته ثامر جمال نیز تست های پزشکی را داد و مشخص شد که در بازی حضور ندارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو