زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ -

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

قرعه کشی رقابتهای بین المللی تکواندو یونان برگزار شدو طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

به گزارش سرای نور؛ رقابتهای بین المللی یونان که روز جمعه با رقابتهای رده سنی نونهالان در شهر تسالونیکی آغاز شده، امروز شنبه با مبارزات رده سنی بزرگسالان پیگیری می شود که هر ۵ تکواندوکار کشورمان که برای حضور در این مسابقات راهی یونان شده اند به دیدار رقبای خود می روند.

در این رده سنی ۱۷۰ تکواندوکار از حدود ۲۰ کشور به رقابت خواهند پرداخت که چهار نماینده ایران در بخش مردان دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده اند. در وزن ۵۴- کیلوگرم که ۷ تکواندوکار حضور دارند آرمین هادی پور بعد از استراحت در دور نخست، به دیدار برنده دو تکواندوکار از یونان می رود.

در وزن ۵۸- کیلوگرم فرزان عاشورزاده دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه تکواندوکاران بلغارستان و انگلستان خواهد رفت. در این وزن هم ۷ تکواندوکار ثبت نام کرده اند. مهدی خدابخش نمایده کشورمان در وزن ۸۰- کیلوگرم در میان ۱۲ تکواندوکار این وزن بعد از استراحت در مرحله نخست باید با برنده تکواندوکاران یونان و اسپانیا مبارزه کند.

سجاد مردانی نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم کشورمان در دور اول استراحت دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه نمایندگان نیوزیلند و انگلستان خواهد رفت. در این وزن هم ۱۵ تکواندوکار شرکت دارند. در بخش بانوان هم کیمیا علیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم  دور نخست به مصاف «گابریلا دایانوویچ» از لهستان می رود و در صورت برتری به مصاف « ملک هدایا» از مصر خواهد رفت.

تکواندوکاران کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای المپیک آماده می کنند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو