زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

کلاهبرداری ۱/۲ میلیاردی در لیگ دسته اول

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان در خصوص مسائل مربوط به کلاهبرداری در انزلی اظهار نظر کرد.

سرای نور؛اخاذی و کلاهبرداری از بازیکنان جوان در فوتبال مدت‌هاست که مشکلات زیادی به‌وجود آورده است. ظاهرا یکی از همین کلاهبرداران در انزلی دست به چنین کاری زده که علی کریمی نیز در برنامه اخیر ۹۰ به آن اشاره کرد. مسعود رضاییان مدیرعامل وقت ملوان اخیرا در این باره گفت‌وگویی انجام داده است.

او درباره ماجرای کلاهبرداری در انزلی اظهار داشت: این اتفاق زمان خود ما رخ داده و حرف علی کریمی درست است ولی اصلا ربطی به باشگاه ملوان ندارد. تا جایی که من اطلاع دارم یک شخصی به عنوان مدیربرنامه پنج، شش نفر را به انزلی آورد و برای‌شان خانه هم می گرفت. او خورد و خوراک آنها را هم می‌داده و مربی بدنساز هم گرفته بود تا آنها را تمرین دهد. ظاهرا او می‌خواسته روی آنها سرمایه‌گذاری کند و به این تیم و ‌آن تیم بفرستد. البته او به این چند نفر قول داده بود که هم سربازی آنها را درست کند و هم به ملوان بفرستد. البته بیشتر بحث ملوان نوین یا همان تیم دوم ملوان بود که بازیکنان را به این تیم بفرستد. او از بازیکنان پول می‌گرفته و کمی هم برای خودشان خرج می‌کرده. من شنیدم از یکی از بازیکنان ۱۵۰ میلیون تومان پول گرفته و در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون کلاهبرداری کرده است. این افراد به دادسرا شکایت کرده‌اند و در آینده دادگاهی خواهند شد. اگر اشتباه نکنم طرف مقابل متواری است ولی از طریق تلگرام مدارک فرستاد تا از این طریق خودش را معرفی کند.

 

رضاییان در خصوص ارتباط این موضوع به باشگاه ملوان گفت: این آقا به اسم باشگاه ملوان دست به چنین کاری زده که قانونا به باشگاه مربوط نمی‌شود. قطعا شما می‌دانید زمان تست‌گیری خیلی‌ها مراجعه می‌کنند که تست بدهند و ما هم بدون دریافت یک ریال از آنها تست می‌گیریم. در هر حال مشکل از خود این افراد است که گرفتار چنین مساله‌ای شده‌اند. آنها اگر می‌خواستند جذب ملوان شوند باید به دفتر باشگاه مراجعه می‌کردند نه اینکه همه کارهای‌شان را به دست یک نفر بدهند. زمانی که من مدیرعامل تیم بودم آقای مایلی‌کهن و آقای دست‌نشان در کادر فنی بودند که هیچ‌ بازیکنی را بدون تست قبول نمی‌کردند. حتی دو نفر که بازی کرده بودند و می‌خواستند به ملوان بیایند از آنها خواستند که تست بدهند ولی قبول نکردند.

مدیرعامل سابق ملوان درباره اینکه چقدر با آن شخص آشنایی دارد اظهار داشت: فردی به نام جواد بود که گاهی وقت‌ها با تیم پیشکسوتان نیز تمرین می‌کرد. اتفاقا دو تا بازیکن هم برای ما آورد اما چون تست ندادند آنها را جذب نکردیم. فکر می کنم یکی از آنها به پارس جنوبی رفت و یکی هم مس کرمان. یکی مهاجم بود و یکی هم مدافع. او احتمالا با تیم پیشکسوتان تمرین می‌کرد تا به نوعی به بازیکنان مورد نظرش ثابت کند دستی در تیم دارد در حالی که اصلا ربطی به باشگاه نداشت و فقط اطراف تیم می‌چرخید. حتی او یک بار می‌خواست به تیم‌های پایه‌ای ما لباس بفروشد ولی ما قبول نکردیم. هر تیمی برای خودش دفتر و مدیرعامل دارد که می‌توانند به آنجا مراجعه کنند و از همه‌چیز مطلع شوند. او ملوان را طعمه قرار داده بود تا بتواند کارش را انجام دهد. یک بار یکی از همین افراد به باشگاه مراجعه کرد و حتی می‌خواست یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول کمک کند تا سرباز تیم شود ما قبول نکردیم چون باید تست می‌داد و مورد تایید کادرفنی قرار می‌گرفت.

مسعود رضاییان درباره اینکه چرا دیگر در کادر مدیریتی فولاد حضور ندارد، گفت: این سوال را باید خود مسئولان جواب دهند ولی هر سال در شروع فصل وقتی می‌خواهند مدیرعامل معرفی کنند نام من در شبکه‌های مجازی مطرح می‌شود! این داستان مثل ترساندن بچه‌هاست که وقتی می‌خواهند بترسانند از نام «گرگ» استفاده می‌کنند. حال داستان ما هم در فولاد مثل همان گرگی است که فقط برای ترساندن است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو