زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

رای عجیب کمیته انضباطی برای برانکو و شفر

در آستانه بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سرمربی دو تیم با جریمه نقدی عجیبی از سوی کمیته انضباطی فوتبال ایران روبرو شده اند.

سرای نور؛در جدیدترین رای کمیته انضباطی که امروز روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته است وینفرد شفر و برانکو ایوانکویچ به دلیل انجام دادن مصاحبه های تنش زا به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.

هرچند مبلغ جریمه شفر و برانکو چندان بالا نیست ولی این که دلیل روشنی در مورد جریمه شفر و برانکو وجود ندارد نکته ای است که کمیته انضباطی هنوز پاسخی به آن نداده است.

شفر از زمانی که سرمربیگری استقلال را قبول کرده است هرگز مصاحبه تندی انجام نداده است و تنها بعد از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر انتقاد کاملا محترمانه ای به داور کرد و بعید است مصداق مصاحبه تنش زا برای آن درست باشد.

اما برانکو ایوانکویچ هم بعد از بازی با نفت تهران که با تساوی بدون گل تیمش همراه شد انتقادی به داور داشت که البته چندان هم شدید نبود و بعید است صحبت های او مستحق جریمه شدن باشد.

با توجه به اینکه برانکو و شفر هر دو اصول حرفه ای مصاحبه کردن را به خوبی بلد هستند باید دید آیا عوامل بیرونی در جریمه نقدی سرمربیان استقلال و پرسپولیس دخیل بوده است یا نه.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در تنها اظهار نظر خبرسازش در ماه های گذشته در پاسخ به خبرنگاری که از او در مورد مصاحبه اوسیانو کوروز دستیار کی روش پرسیده بود اینطور جواب داده بود که «کروز کیست؟». او کمی بعد از این گفت و گو با کمیته اخلاق احضار شد که در مورد جذب بازیکنان اوکراینی صحبت کند و حالا به دلیل انجام مصاحبه های تنش زا جریمه شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو