زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

حرف های جذاب کاپیتان پاس بعد از سقوط

پاس تیم پرافتخار فوتبال ایران و آخرین قهرمان ایرانی باشگاه های آسیا به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

سرای نور؛سقوط پاس به دسته سوم در روز سقوط هواپیمای تهران یاسوج، امروز را تبدیل به یکشنبه سقوط کرد. پاس که آخرین قهرمانی در باشگاه های آسیا را برای ایران به دست آورده بود با شکست مقابل شهرداری بم از دسته دوم به لیگ دسته سه سقوط کرد و این می تواند بدترین نتایج تاریخ این باشگاه پرافتخار باشد. اصغرشرفی بازیکن سابق پاس که ده سال در این تیم بازی کرده است در این باره گفت:« شاید بعضی ها از حرف های من خوششان نیاید اما من حرف بدی نمی زنم و هم آقایان و هم خانم ها می توانند حرف هایم را گوش کنند. اما بعضی ها که تحمل واقعیت را ندارند از حرف های من ناراحت می شوند.»

او اضافه کرد:« در مملکت ما جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و خیلی از عزیزانمان برای وطنشان خون و جانشان را دادند. این افراد برای همه ایرانی ها با هر عقیده و مرامی عزیز و گرامی هستند و فداکاری شان را نمی توان فراموش کرد. آن ها از جانشان مایه گذاشتند و این خیلی قدرت می خواهد. اگر این مردان نبودند عراقی ها به خانواده های ما تجاوز می کردند.» شرفی همچنین گفت:« من می گویم برای قدردانی از شهدا هزاران کار می توان کرد، می توان مدرسه  و یا کارهایی از این دست کرد.

کاپیتان سابق تیم پاس گفت:« اما آن ها آمدند با این عنوان شاخ و برگ یک مجموعه را بردند و ریشه اش اینجا در حال خشک شدن است. آن ها تیمی را نابود کردند که جزو سه تیم برتر ایران بوده است. من عکسی از تیم پاس دارم که تمام یازده بازیکن حاضر در عکس ملی پوش هستند. اما امروز هیچکدام از ما خانه نداریم. رفقای ما اکثرا یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی، ایرادی هم ندارد ، آن ها هرموقع بخواهند می روند سرتمرین تیمشان، دور هم جمع می شوند اما ما پاسی ها نه خانه ای داریم و نه باشگاهی…پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس احترام دارند اما چه کسی به ما احترام می گذارد؟»

اصغر شرفی در ادامه گفت:« پاس طرفدار داشت و طرفدارانش بسیار با شخصیت بودند. الان به ندرت بازی های استقلال و پرسپولیس با تیم های دیگر ورزشگاه را پر کند اما آن زمان بازی پاس مقابل استقلال و پرسپولیس ورزشگاه را پر می کرد چون پاس هم طرفداران خودش را داشت.»

او اضافه کرد:« کدام باشگاه چنین امکاناتی داشته است. افراد زیادی مثل آقایان صادقی ، اسداللهی ، سرشار و دیگران چه زحماتی برای این تیم کشیدند که آقایان همه را نابود کردند.»

شرفی دراین رابطه که چه کسانی باعث رفتن پاس از تهران شدند گفت:« یکسری آقایان به اضافه چند بازیکن که می خواستند خوش خدمتی کنند این کار را کردند. باشگاه پاس با من شروع نشده که با من تمام شود، چهارنسل در این تیم کار کردند و بهترین بازیکنان و بهترین امکانات را داشته است.» او همچنین گفت:« کسانی که این کار را با پاس کردند خودشان را به خواب زده اند. پاس خیلی دل سوخته دارد و من با صراحت اعلام می کنم کسانی که این کار را با پاس کردند خائن بودند. پاس نه فقط مال تهران که مال ایران بود، قهرمان آسیا شد و افتخار آفرینی کرد. این آقایان اینکاره نیستند ، تخصص فوتبال ندارند و نتیجه اش نابودی تیم پاس است.»

شرفی اضافه کرد:« تیم پاس یکی از دلایلی بود که مردم بیشتر به مجموعه پلیس علاقمند شوند.»

بازیکن سابق تیم ملی و پاس تهران در آخر گفت:« نمی دانم چگونه می شود پاس را برگرداند اما من حاضرم هرکاری بکنم ، حتی حاضرم دزدی کنم و از دیوار مردم بالابروم تا این تیم برگردد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو