زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

مظفر: مقابل نایب‌قهرمان جهان بازی کردیم

سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست مقابل روسیه بیان کرد: فراموش نکنیم که امروز مقابل نایب قهرمان جهان بازی کردیم.

سرای نور؛

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از شکست مقابل تیم روسیه در بازی دوم بیان کرد: بازی خوبی بود و من صددرصد از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما باید از این بازی‌ها درس بگیریم و ماهیت بازی‌های تدارکاتی همین است.

او در  ادامه افزود: همان طور که روز گذشته پس از پیروزی مقابل روسیه از عملکرد شاگردانم راضی بودم. امروز نیز از عملکرد آن‌ها راضی هستم. تیم ما امروز نیز از تیم روسیه سرتر بود و موقعیت‌های بیشتری را نیز خلق کردیم. تنها چیزی که ما باید از این دیدارهای تدارکاتی یاد بگیریم مدیریت بازی است. چیزی که بیشتر باید روی آن کار کنیم و از همین تجربه‌ها کمک بگیریم تا در بازی‌های آینده راهکار پیدا کنیم. این بازی‌ها برای ما گام رو به جلو بود و من از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کمیته بانوان و همه کسانی که کمک کردند تا تماشاگران در این بازی‌ حاضر شوند و تیم ملی را تشویق کنند، تشکر می‌کنم. ما به این جو نیاز داریم چرا که تیم ما باید اردیبهشت ماه در تایلند در مقابل خیل تماشاگران بازی کند و باید از امروز خود را برای آن محیط آماده کنیم.

مظفر در ادامه افزود: این نکته را فراموش نکنید که تیم ما مقابل تیمی قرار گرفت که نایب قهرمان جهان بود و زمانی که ما از روسیه ۳ بر ۲ پیش بودیم تماشاگران از ما درخواست گل بیشتر را داشتند. تماشاگران ما بازی هجومی را می‌پسندند اما این را فراموش نکنیم که ما مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم.

او درباره استفاده از مهدی‌پور در دروازه ایران بیان کرد:‌ طاهره مهدی‌پور بازی خوبی را امروز از خود ارائه داد و من باید بازیکنان جوانم را نیز محک بزنم. مهدی‌پور روی هیچ یک از گل‌ها مقصر نبود. ما باید از این دیدارهای تدارکاتی برای محک زدن بازیکنان جوان استفاده کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو