زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

اسکوچیچ: امروز بدترین بازی ما بود

سرمربی تیم خونه به خونه معتقد است علیرغم پیروزی برابر ایران جوان شاگردانش باید با وحشت و استرس کمتری در این دیدار بازی می کردند.

سرای نور؛

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه در نشست خبری پس از دیدار برابر ایران جوان بوشهر که با ۲ گل برتری به سود شاگردانش خاتمه یافت، در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون من ۵ بازی مربی تیم بوده ام و امروز بدترین روز ما بود. اما به هر حال بچه ها قدرت و انگیزه لازم را به دست آوردند و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدیم.

سه چهار بازی قبل که من مربی بودم، فوق العاده بودند ولی امروز با روشی که من دوست داشتم بازی را آغاز نکردند و با استرس و وحشتی که بر بازی حاکم بود، ما تنبیه شدیم. امیدوارم بچه ها از این بازی یاد بگیرند. این سه امتیاز برای ما بود و اینکه روال پیروزی های ما ادامه پیدا کند، حتی اگر تیم بد باشد، نشان می دهد که تیم ما پتانسیل و توانایی دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه آیا خونه به خونه را لایق پیروزی در این دیدار می داند یا خیر، عنوان کرد: وقتی ۲ بر صفر بازی را می برید، شایسته هستید. ما برای گل زدن بازی می کنیم؛ آنها گل نزدند و ما زدیم و چرا نباید شایسته برد باشیم. فوتبال بازی نمی کنیم که بگویند کدام تیم قشنگتر بازی می کند. ما گل زدیم و بازی را بردیم.

اسکوچیچ در مورد امیدهایش برای صعود به لیگ برتر اضافه کرد: من هر بار این را تکرار می کنم. من فقط به بازی بعدی فکر می کنم. کسی که بازی های آینده را در نظر بگیرد، پایین می رود.

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد جنگ بین دارا و ندارها (خونه به خونه در مقابل ایران جوان) ادامه داد: احساس خوبی نسبت به استادیوم داشتم و امیدوارم از این شرایط تیمشان بیرون بیاید. ما کار خودمان را انجام دادیم و آنها هم تمام تلاششان را برای خروج از این شرایط کردند ولی من فقط روی تیم خودم متمرکز هستم.

هیچ وقت در لیگ یک مربیگری نکردم. مهم ترین جذابیت حضور این تیم در نیمه نهایی جام حذفی است و من این را یک چالش می دانم. همچنین این چالش که تیم را به لیگ برتر بیاورم. البته ۲ سال است که این تیم دنبال من بود و من هم گفتم می آیم تا کمکتان کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو