زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ -

پوشش دو پاشنه آشیل/ پرسپولیس مدعی‌تر از همیشه

آمار می گوید در پرسپولیس دو ضعف بزرگ در قلب دفاع و دروازه وجود داشت که برطرف شده و اگر بخش تهاجمی دست نخورد و یا تقویت شود باید این تیم را مدعی اصلی قهرمانی فصل آینده دانست.

به گزارش سرای نور؛ بیش و پیش از اینکه ببینیم باشگاه پرسپولیس گدام بازیکنان را به خدمت می گیرد باید بر حسب آمار و ارقام بپرسیم که این باشگاه زیر نظر برانکو کدامین بازیکنان را کنار می گذارد. امروز با کمی دقت در نقل و انتقالات  این باشگاه متوجه می شویم که برانکو و پرسپولیس دو نقطه ضعف خود را پوشش داده و محسن بنگر و سوشا مکانی را عوض کرده است.

 آمار این دو بازیکن پرسپولیس روی گل های خورده این باشگاه به شدت بد بود. سوشا مکانی که با محرومیت های بسیار و اشتباهات پیاپی کاری کرد که پرسپولیس تقریبا در همه دیدارهای خود گل دریافت کند و در جام حذفی هم حذف شود. در این مسیر البته محسن بنگر هم دخیل بود و او هم روی کورس های بسیار جا می ماند و بارها از روی سرش به پرسپولیس گل زدند تا به این ترتیب او هم شریک  گل های زیاد «۳۴ گل» دریافت شده توسط پرسپولیس باشد.

حالا برانکو به جای بنگر سید جلال حسینی را گرفته و به جای سوشا مکانی بیرانوند را. به نظر می رسد در باقی پست ها هم تغییرات وسیع و بسیار بزرگی نداشته باشد و با اضافه شدن ساسان انصاری و یکی دو بازیکن دیگر مثل امیری و محمدی « هر دو  احتمالی» می تواند حتی در سپر تهاجمی هم بهتر از سال قبل « ۵۰ گل» عمل کند.

با در نظر گرفتن اینکه اگر پرسپولیس در کمربند میانی و بخش تهاجمی مثل سال قبل عمل کند – که احتمالا با توجه به تغییرات کم چنین هم خواهد بود – و ضعف های دفاعی خود را هم برطرف کند، می توان نوشت پرسپولیس از همیشه به قهرمانی نزدیک تر است چون روی اصول و بدون زیاده روی و تغییرات فراوان مسیرش را طی می کند. در واقع پرسپولیس پاشنه آشیل های خود را پوشانده است.

برانکو در تیم ملی ایران هم که سرمربی بود، تیم امید را به بوسان کره جنوبی برد و قهرمانش کرد و با کمترین تغییرات تا جام جهانی آلمان جلو رفت.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو