زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ -

واکنش مدیرعامل ذوب‌آهن به خط خوردن ملی‌پوشانش

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد اطلاعی از دلیل دعوت نشدن ملی پوشان این تیم توسط کارلوس کی روش ندارد.

سرای نور؛

دعوت نشدن ناگهانی ۳ بازیکن ذوب آهن از تیم ملی فوتبال شایعات زیادی را به وجود آورده است. در این باره گفته می‌شود کارلوس کی روش بعد از درخواستی که امیر قلعه نویی قبل از دیدار با آیزاول هند در پلی آف آسیا برای عدم حضور ملی پوشانش در تمرینات ریکاوری داشته، دلخور شده و از همان زمان هم مرتضی تبریزی، رشید مظاهری و اکبر ایمانی دیگر به تیم ملی فراخوانده نشدند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این باره به “ورزش سه” گفت: «من در جریان دلیل دعوت نشدن بازیکنان ذوب آهن به تیم ملی نیستم. در حیطه اختیاراتم هم نیست که بخواهم در این خصوص حرفی بزنم. مگر آن زمان که بازیکنان ما دعوت می شدند، آقای کی روش به ما زنگ می زد و اطلاع می داد که حالا دلیل دعوت نکردن آنها را به ما بگوید؟»

وی ادامه داد: «اینکه چه بازیکنانی به تیم ملی دعوت شوند، بر اساس سیاست های کاری و سلیقه سرمربی تیم ملی صورت می گیرد و کسی هم دخالتی انجام نمی دهد. ما نیز به تصمیم آقای کی روش احترام می گذاریم. بازیکنان ما کاملا آماده هستند و مثل سرباز در اختیار تیم ملی اند؛ هر زمان که سرمربی تیم ملی صلاح بداند آنها را دعوت می کند و من اطلاعی درباره مسائل دیگر ندارم.»

آذری درپاسخ به این پرسش که آیا مصاحبه چند روز پیشش علیه برخی بازیکنان ملی پوش ذوب آهن ربطی به این ماجرا داشته، تاکید کرد: «خیر، من فقط گفتم بازیکنی که می خواهد به ترکیب تیم ملی برسد، باید تلاش کند تا ابتدا در ترکیب ذوب آهن بدرخشد و منافع باشگاهش را در نظر بگیرد. حرف های من ربطی به دعوت نشدن ملی پوشان ما از سوی کی روش نداشت.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو