زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ -

کونته: بارسا شانس اول صعود است ولی…

انتظارها برای دیدار چلسی و بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امشب به سر خواهد رسید.

سرای نور؛دیدار چلسی و بارسا را یک بازی کلاسیک مدرن در فوتبال اروپا می دانند. دو تیم در ۱۲ سال اخیر ۸ بار با هم روبرو شده اند که سهم چلسی دو برد بوده و ۵ بار نیز بازی به تساوی ختم شده است.

 

 

 

 

کونته در نشست خبری این بازی گفت:« در مورد دیداری صحبت می کنیم که مطمئنا جدالی بزرگ خواهد شد. این چالشی بزرگ برای ماست چرا که برابر یکی از بهترین تیم های دنیا بازی داریم و  واقعا باید در بهترین سطح خودمان ظاهر شویم.

رویارویی با تیمی که مسی، سوارز و اینیستا را در اختیار دارد، کار ساده ای نیست. آنها مجموعه ای بسیار قدرتمند هستند. همه ما بارسلونا را می شناسیم و می دانیم که این تیم، حفظ توپ و کنترل بازی را بسیار دوست دارد. می دانم که زمانی که توپ را در اختیار نداریم، کارمان دشوار خواهد بود و عذاب خواهیم کشید ولی وقتی توپ به ما می رسد، باید نشان دهیم که چه توانایی هایی در ما نهفته است. باید جاه طلب باشیم و فوتبال خوبی بازی کنیم.

برابر بارسا ما شانس اول صعود نیستیم ولی انگیزه ما برای این بازی بسیار بالاست و این فاکتور تعیین کننده ای است.»

 

مسی:« او بهترین بازیکن دنیاست و بازی مقابل او خیلی سخت است حتی اگر مسی به ما هرگز گل نزده باشد. او به تنهایی قدرت تعیین نتیجه یک بازی را دارد. مسی می تواند همه چیز را تغییر دهد و باید بسیار مراقب او باشیم. سوارز هم مهاجم بزرگی است و باید با کار تیمی، قدرت این دو بازیکن را محدود کرد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو