زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ -

هیچ زمانی برای روبرو شدن با چلسی مناسب نیست

بارسلونا و چلسی امشب در استمفورد بریج دیدار رفت خود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

سرای نور؛شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. بارسا برای کسب سه گانه می جنگد و چلسی که برخلاف فصل گذشته در اوج قرار ندارد، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کند.

 

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« در سال های اخیر بارها با چلسی روبرو شده ایم ولی این بازی داستانی متفاوت خواهد داشت. مهم نیست قبلا چه اتفاقاتی افتاده؛ بازی پیش رو یک چالش جدید برای هر دو تیم محسوب می شود.

هدف ما گل زدن به چلسی است چرا که در بازی های حذفی، یک گل در زمین حریف می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. می دانیم که چلسی چه تیم قدرتمندی است. آنها به خوبی دفاع می کنند و در ضد حملات بسیار خطرناکند. ما تمام تلاش خودمان را برای کسب نتیجه ای مطلوب در بازی رفت خواهیم کرد.

افت چلسی؟ به اعتقاد من هیچ زمانی برای مقابله با این تیم مناسب نیست. مهم نیست چلسی الان در افت است چرا که به اعتقاد من، کیفیت فصل گذشته خود را حفظ کرده است. شاید چلسی فصل را خوب شروع نکرد ولی در بازی های اخیر، رشد این تیم قابل توجه بوده است. آنها هازارد، ژیرو، پدرو و … را در اختیار دارند. بازی با چلسی تحت هر شرایطی دشوار است.»

 

آمار گلزنی عجیب مسی برابر چلسی:« اینکه مسی تاکنون نتوانسته به چلسی گل بزند مهم نیست و روی او و تیم، تاثیر نخواهد گذاشت. این چیزی مربوط به گذشته است و معتقدم چلسی باید نگران رویارویی با مسی باشد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو