زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ -

پیش بازی بایرن مونیخ –بشیکتاش

دو تیم بایرن مونیخ و بشیکتاش، امروز در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛پس از چندین فصل ناکامی بایرنی ها در کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، با بازگشت هاینکس که آخرین بار بایرن را به قهرمانی چمپیونزلیگ رساند، باواریایی ها امیدوارند که بتوانند نتایج درخشانی کسب کرده و پس از چند سال، طلسم قهرمانی را بشکنند. بایرن در مرحله گروهی نتوانست پاری سن ژرمن را شکست دهد و به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد ولی شاگردان هاینکس با قرعه خوبی مواجه شدند و کار دشواری برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر اروپا پیش رو نخواهند داشت.

با حضور هاینکس، بایرن به کلی دچار تحول شد و نتایج بسیار درخشانی کسب کرد و در بوندس لیگا، با اختلاف صدرنشین هستند. انتظار می‌رود در دیدار امروز نیز مقابل بشیکتاش، کار دشواری پیش روی آنها نباشد.

بشیکتاش که در لیگ ترکیه در رده چهارم قرار گرفته و ۵ امتیاز با صدرنشین فاصله دارد، در لیگ قهرمانان موفق شد به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کند ولی قرعه آنها با بدشانسی محض همراه شد و با بایرن مونیخ روبرو شدند. دیدار اول در آلمان، نقش مهمی در تکلیف تیم صعود کننده خواهد داشت و احتمالا فنرباغچه با رویکردی دفاعی در این دیدار ظاهر خواهد شد.

دو تیم سابقه تقابل در رقابت های اروپایی را نداشته اند و این اولین دیدار رسمی آنهاست. مانوئل نویر، غایب بزرگ بایرن برای این دیدار است و در آن سو، گوکهان توره و نوکان، غایبین بشیکتاش خواهند بود.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو